20151004

4.10. Nousin 7. Aamupalaa ja kahvia. Luin Hesekielin kirjaa. Rukoilimme yhdessä Veikon kanssa. "Kuminvetokuntoilut" kuin muinakin päivinä. Klo 11 tilaisuus - kiitosjuhla - komiseurakunnan rukoushuoneella. Puhuimme Veikon kanssa. Ruokailu ja teet 2 h 30 min kestäneen kokouksen jälkeen. Iltapäivän loppupuolella kävimme parturissa Veikon kanssa. N. +4. Aamulla satoi ihan hetken lunta isoilla hiutaleilla - juuri kun olin kahvia keittämässä. Kävimme illalla kaupungilla Daniilin ja Veikon kanssa pizzalla - viimeisen illan kunniaksi. Laitoimme sen jälkeen kimpsujamme kasaan huomista aikaista kotimatkalle lähtöä varten. "Saan onnellinen olla aina, syy autuuteeni Jeesus on. Ei synti syytä, huolet paina, kun hän jo kärsi tuomion. Myös tuskan alla tietää saan: perustus kestää paikallaan.
Niin suuren onnen meille tuottaa, kun Jeesus saapuu sydämeen. Saa syntinenkin siihen luottaa, kun kääntää katseen Jeesukseen. Ei ihme, että iloitsen, kun olen oma Jeesuksen" (Siionin Kannel 146:3,5).
Siunausta!
Ps. "Varjele minua niin kuin silmäterää, kätke minut siipiesi suojaan" (Ps. 17:8).
"Jumala, ole minulle armollinen, sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse" (Ps. 57:2).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti