20260624

24.6.2026. Keskiviikko. Aurinkoinen ylösnousu. Laittelin Rintamapostit kuoriin. Luin Tiituskirjettä. Laitoimme tavarat autoon ja lähdimme kohti kotipitäjää. Ohimennessä vein Rintamapostit postiin ja nuotioiltailmoitukset kauppojen ilmoitustauluille ja torille, jossa nuotioilta on. Ajoimme Hirvaskankaan ABC:lle syömään. Hankasalmen kautta kotikylälle ja kotijärven rantaan. Vene vesille ja soutelimme leudossa - aluksi luode-, lopussa koillistuulessa saareen, jossa olimme n. 17.40. Aurinko. N. 17 astetta. Valkopilviä. Termoskahvit tuliaisiksi. Seurattiin M-L:n älykkäästä puhelimesta Sateet lähetä-tilaisuutta Seinäjoelta. Juotiin teetä. 20 maissa tuikkasin tulen saunankiukaaseen. Kun hetki koitti pääsin vastomaan tulomatkalla rantaan tulevan tien varrelta tekemälläni lehtevällä vastalla. Järvi tuli peilityyeksi. Voisi laulaa: "Metsässä ei liikahda lehtikään..." Kaunis auringonlasku Pohisselän taa. Rauhallista. Hiljaista. Siunausta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti