24.6.2026. Keskiviikko. Aurinkoinen ylösnousu. Laittelin Rintamapostit kuoriin. Luin Tiituskirjettä. Laitoimme tavarat autoon ja lähdimme kohti kotipitäjää. Ohimennessä vein Rintamapostit postiin ja nuotioiltailmoitukset kauppojen ilmoitustauluille ja torille, jossa nuotioilta on. Ajoimme Hirvaskankaan ABC:lle syömään. Hankasalmen kautta kotikylälle ja kotijärven rantaan. Vene vesille ja soutelimme leudossa - aluksi luode-, lopussa koillistuulessa saareen, jossa olimme n. 17.40. Aurinko. N. 17 astetta. Valkopilviä. Termoskahvit tuliaisiksi. Seurattiin M-L:n älykkäästä puhelimesta Sateet lähetä-tilaisuutta Seinäjoelta. Juotiin teetä. 20 maissa tuikkasin tulen saunankiukaaseen. Kun hetki koitti pääsin vastomaan tulomatkalla rantaan tulevan tien varrelta tekemälläni lehtevällä vastalla. Järvi tuli peilityyeksi. Voisi laulaa: "Metsässä ei liikahda lehtikään..." Kaunis auringonlasku Pohisselän taa. Rauhallista. Hiljaista. Siunausta!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti