20260626

 26.6.2026. Perjantai. Nousimme myöhään, vaikka hereillä olimme aikaisemmin. Täällä se Mäntyluodon harmaassa hirsimökissä tapahtui. Silloin aurinko. 17 astetta. Tuuli luoteesta aikalailla. Aamupalaa ja kahvia. Elävät taulut ikkunoista silmien edessä. Luin Filemonin kirjettä. Rukousta mökin kongilla. Kävimme vesillä M-L:n kanssa; pohjaongella kokeilemassa, saaren eteläpuolella eri paikoissa. Ei nykäissytkään. Pilvipoutaista. Rukousta kongilla. Linnut lauloivat. Kuikkakin veti, että kyllä kuului. Ruokaa ja kahvia. Kävimme vielä kokeilemassa pohjaongella saaren länsipuolella. Muutama nykäisy. Järvi tuli tyyneksi. Ei kalaa. Laitoin saunan lämmite 20 maissa. Iltapalaa ja teetä. Kävin saunassa. Vastakin sai taas töitä. Hämärämpi ilta kun pilvistä. Sittenhän se olikin Mäntyluodon asukkien vetäydyttävä hetekoilleen. Siunausta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti