20240515

15.5.2024.

Kaipaus


Jeesus, rakas,

tuon eteesi sydämeni,

alkaessa vuoden uuden.


Jeesus, rakas,

pidä minut lähelläsi,

janoan Sinun pyhyyttäsi.


Jeesus, rakas,

anna minulle voimaa,

että loistan kirkkauttasi.



                                                  Saat olla, Jeesus, Herrani,

                                                  minä tahdon, että olet kaikkeni,

                                                  minun rakas Vapahtajani,

                                                  tahdon olla omasi.

                                               ________________________

Keskiviikko. 28.4 astetta plussalla ylösnousussa. Auringon puolella. Valkopilviä.

Aamupalaa ja kahvia.

Rukousta. Luin Luukkaan evankeliumia.

Kävin kylällä yhdessä paikassa näyttämässä autoa korjattavaksi. Oli heillä niin paljon tehtävää, ettei onnistunut. Joskus talvella osui oikea kulma kovaan lumikokkareeseen ja vähän halkesi/irtosi paikkoja.

Kärräilin puita pinosta liiteriin. Ja kelihän oli lämmin. Sortsikelit joka päivä.

Ruokaa ja kahvia.

Kärräilin puita.

Kahvia.

Kirjoitin vähän.

Luin hetken kirjaa.

19:ksi menin helluntairukoushuoneelle Rukousiltaan. 8 henkeä. Hain Salmen mukaan.

Iltapalaa.

Seurasimme uutisia - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne, että teillä on iankaikkinen elämä" (1. Joh. 5:13).








                                                                  

                                                                          

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti