20240507

7.5.2024.

Muista minua, Herrani 


Muista minua, Herrani!

Anna Henkesi virran tulla!

Muuten kuihtuu, kuolee, syömmeni,

on onneni avaimet Sulla.


                                                                    Minun sydämeni kaipaa, janoaa,

                                                                    Pyhän Henkesi voimaa valtavaa.

                                                                    Oi, vastaa, Herra, jo pyyntööni!

                                                                    Anna Henkesi virtailla vuolaasti!


Muista minua, Herrani!

Johda lähteilles minut juomaan!

Voithan Sinä täyttää toiveeni,

Pystyt uudeksi ihmisen luomaan!


Muista minua, Herrani!

Täytä Hengelläs köyhän sydän!

Saanhan, varmaan, Jeesus, voimaasi!

Tätä rukoillen, itkien, pyydän!


Muista minua, Herrani!

Anna maljani yli vuotaa!

Eihän tarvitse Sinun lapsesi,

Sua kauan, turhaan, oottaa!


Muista minua, Herrani!

Anna Henkesi virran tulla!

Minun köyhä, janoinen, sydämeni,

vain odottaa vastausta Sulta.


Muista minua, Herrani!

Tahdon olla Sun, työtäsi tehdä!

Mutta ilman voimaa Henkesi,

en jaksaisi Sua palvella


(1995. Jouko Kuusjärvi)

___________________________

Tiistai. 3.2 astetta plussalla ylösnousussa. Harmaa taivas.

Aamupalaa ja kahvia.

Kävin hakemassa "painosta" nuotioiltakutsut. Se on Hirvaanmäen koulun pihassa pe. 17.5.2024. klo 18. Tervetuloa!

Rukousta. Luin Luukkaan evankeliumia.

Kottikärräilin puita pinosta liiteriin.

Laitoin tulen takkaan.

Luin hetken kirjaa.

M-L kävi kylällä. Toi sieltä meille kebab-rullat, joita kahvien kanssa nautittiin.

Poljeskelin kuntopyörää 35 min. samalla lueskelin kirjaa.

Luntakin näytteli hieman tänään.

Kirjoitin vähän.

Iltapalaa.

Seurasin uutisia - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Suuri on Herra ja suuresti ylistettävä meidän Jumalamme kaupungissa, pyhällä vuorllansa..." (Ps. 48:2).

Tule sinäkin huomenna rukoilemaan!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti