20240521

21.5.2024.

Herrani, mua 


Herrani, mua kuljeta,

kädestä taluta,

eteenpäin johdata!

Sinuun juurtua tahdon,

pystyssä pysyä,

tahtoosi taipua.


                                       Nyt kiitän!

                                       Nyt ylistän!

                                       Sydämessäni laulu sanaton,

                                       Sinulle virtailee!

                                       Jeesus, rakas Jeesus.


Herrani, mua opeta,

Sanaasi tuntemaan,

rukoillen kulkemaan!

Kiitos voimasta Hengen

Eteenpäin pääsen,

turvissa armon.


Herrani, mua suojele,

pahasta varjele,

kahleeni katkaise!

Vedä lähelles minua!

Sinua rakastaa,

sydän haluaa.


Herrani, mua täytä,

lahjojas anna,

työssäsi käytä!

Kunnia Sinulle suuri!

Nyt juuri.

Pelastuksen muuri.


(1994. Jouko Kuusjärvi)

________________________________

Tiistai. 25.4 astetta plussalla ylösnousussa - ei kovin varahin. Auringon puolella. Sininen taivas.

Aamupalaa ja kahvia.

Rukousta. Luin Luukkaan evankeliumia.

M-L kävi kauppareissulla.

Kirjoitin ilmoitukset parista Nuotioillasta Loma-Sampon ilmaisiin ilmoituksiin. Ensimmäinen niistä illoista on Saarijärven torilla, pe. 14.6. klo 18. Ja toinen ke. 10.7. klo 18, Rajalan teollisuusalueella, Rajalantien ja Kangasahontien kulmauksessa, vastapäätä Putkitehdasta. Molemmissa Nuotioilloissa on tarjolla nokipannukahvia, lettuja ja makkaroita vapaaehtoisella maksulla työn tukemiseksi, sekä "minun tarinani" -puheenvuoroja ja musiikkia - myös yhteislaulua. 10.7. illassa on mukana 5-henkinen "Jippii-perhe", Argentiinasta, tulkkina Hanna Eriksson. Pistähän korvantaakse - ja jos ei tieto siellä pysy, niin kalenteriin.

Ruokaa ja kahvia.

Pesin ja imuroin auton.

Laitoin leikkimökin kuistille uuden lattian.

Kahvia aina välillä.

Kirjoitin vähän.

Poljeskelin kuntopyörää 45 min. Samalla lueskelin kirjaa.

 Iltapalaksi söimme tortilloita.

Seurasimme uutisia - myös Israelista.

Tänään olen tehnyt joitakin valmisteluja myös Nuotioiltoja ajatellen. Pikkuhiljaa, koko ajan vireillä pitäen, rukoillen, asiat etenevät.

Siunausta!

Ps. "Te tiedätte sen, rakkaat veljeni. Mutta olkoon jokainen ihminen nopea kuulemaan, hidas puhumaan, hidas vihaan, sillä miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä" (Jaak. 1:19-20).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti