20260622

22.6.2026.

Maanantai. Aurinkoista ylösnousussa.

Minulla oli puhelimessa herätys klo 5.15. En kuullut - tai se ei soinut. Heräsin muuten vaan hiukan ennen klo 6. En enää lähtenyt klo 6 alkavaan Aamurukoukseen Runebergin puistoon, vaan rukoilin vuoteessa.

Aamupalaa ja kahvia.

Luin 2. Timoteuskirjettä.

11.15 hain Eilan kyytiin ja ajelimme Karstulan helluntaiseurakuntaan, jossa olin puhumassa klo 12 olevassa ruokajakelussa. Paljon oli porukkaa. Avoin oli puhua. 2 henkilöä ilmaisi julkisesti halunsa tulla uskoon.

Ruokaa ja kahvia kotona.

Kirjoitin kylätyö-infon 40. Lähettelin sen. Menee aika monille.

Kävin 1 h 40 min. sauvakävely- / rukouslenkillä, kylällä ja urheilukentällä. Lähtiessä liki 20 astetta. Palatessa 18 ja jotain.

Iltapalaa ja teetä.

Seurasimme uutisia - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Hänen pyhä nimensä olkoon teidän kerskauksenne; iloitkoon niiden sydän, jotka etsivät Herraa! (Ps. 105:3).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti