20240420

20.4.2024.

Minä hallitsen, lapseni...!

Minä,

Jeesus,

kipujen mies,

tuttava sairauden,

sinulle lausun,

hiljaa kuiskaten:

Lapseni,

minun palvelijani!

Olen Herrasi.

Valta minulla on rajaton,

taivaissa

ja alla taivaitten.

Sinä luottaa saat,

minä hallitsen myrskyn,

tyynnytän kyselevän sydämen.

Rauhani,

minun rauhani,

sinulle annan.

Se minusta vuotaa,

sisimmän rauhoittaa.

Rakas,

lapseni!

Olen kanssasi,

sinusta huolehdin.

Sinua kannan.

Voit levätä.

Lepää minussa!

Palvelijani,

polkujen yksinäisten.

Tällä tiellä sinua kuljetan.

Sinua riisun,

ja puen uudelleen,

vuoksi kunniani,

vuoksi toisten ihmisten,

joille ojentaa tahdon avun taivaisen.

Suunnitelma,

aivoitus iankaikkinen,

sinulle tehty on,

rakastavan Isän sydämen.

Silloin,

kun olet heikko. 

olet väkevin.

Tahtoni, kohdallasi,

toteutuu parhaimmin.

Pysythän minussa silloin,

sydämin kiinni riippuvin.

Rakas,

palvelijani,

huoneessa sairaalan.

Minä tiedän sinun, minua,

paljon rakastavan.

Et kulje laineilla kohtalon.

Minä,

Herra,

olen Paimen sinun,

minä johdatan.

Pimeässä laaksossakin olen kanssasi,

sinua talutan.

Älä pelkää,

vaan lepää!

Minä kerran sinut kutsuin,

ääriltä maailman,

rajoilta kaukaisilta,

kulkemaan polkuja taivaisen kutsujan.

Siunaustani ihmisille välittämään.

Työ,

se jatkuu!

Suunnitelma on kesken!

Päivät tulevat tuovat esiin voimaani enemmän,

sinun kauttasi, lapseni.

Kun käteni riisuu,

näkyy selvemmin,

kirkkaus,

taivainen.

Lepää 

palvelijani!

Minä sielusi virvoitan!

Minä sinut vahvistan!

(1993. Jouko Kuusjärvi)

_______________________________________

Lauantai. 2.4 astetta miinuksella ylösnousussa. Oli satanut lunta melkoisen kerroksen - ja sitä sateli lisää. Harmaa taivashan se.

Aamupalaa ja kahvia.

Laitoin tulen takkaan.

Rukousta. Luin Markuksen evankeliumia.

Kirjoitin.

Hyvää ruokaa ja kahvia.

Poljeskelin kuntopyörää n.40 min. Samalla lueskelin kirjaa.

Kävin saunanlöylyissä.

18:ksi ajelimme M-L:n kanssa helluntairukoushuoneelle tilaisuuteen. Oli hyvä ylistysryhmä - mukavansävyinen: Nanja ja Alena lauloivat. Juha-Pekka - sähkökitara, ja Janne - akustinen kitara - säestivät. Toivottavasti palvelevat muulloinkin.

Markku ja Teija Veilo olivat vierailemassa - Markku puhui ja molemmat palvelivat profeetallisesti. Timo ja Piakin olivat. Iltapalaa pitkän tilaisuuden jälkeen.

Kotonakin vielä iltapalaa ja kahvia.

Seurasin uutisia - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi" (Fil. 3:7).





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti