20221014

14.10.2022.

"Näin sanoo Herra: Kun minä kokoan Israelin heimon

kansoista, joitten sekaan he ovat hajotetut,

silloin minä näytän pyhyyteni heissä pakanakansain

silmien edessä, ja he saavat asua maassansa,

jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille.

He asuvat siinä turvallisesti ja rakentavat taloja

ja istuttavat viinitarhoja. 

Turvallisesti he asuvat, kun minä panen toimeen tuomiot

kaikille heidän naapureillensa, jotka ovat

heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään,

että minä olen Herra, heidän Jumalansa."

(Hes. 28:25, 26).


Sydämelliset nimipäiväonnittelumme Lotan Elsalle ja Kurjen Elsille, sinne pohisen suuntaan!

Perjantai. Aika pitkään tuli nukutuksi. Taivas oli harmaa.

Aamupalaa ja kahvia.

Rukousta. Luin 1. Pietarin kirjettä.

Kahvia.

M-l leipoi huomisiin juhliin.

Ajelin Hirvaskankaalle, katsastusasemalle Toyotaa katsastamaan. Pari tuntia sain odotella, että auto otettiin syyniin. Sinä aikana kävin 35 min kävely/rukouslenkillä siinä lähiympäristössä. Kun alkoi satamaan, niin menin siihen lähelle, ABC:lle syömään kebabit. Katsastusasemallakin ennätin ryyppäillä kahvit, ennen kuin auto oli katsastettu. Läphän tuo män. Seuraavan kerran 2 vuoden päästä. Sinnehän on vielä "monen miehen ikä."

Hirvaskankaalta ajelin Uuraisille. Kun oli sen verran aikaa, niin kävin sauvakävelemässä Uuraisten uudella urheilukentällä 2 km. Syy, miksi Uuraisille tulin, oli Se löytyi-tilaisuus, Koulukeskuksen salissa. Pekka Simojoki, Sami Asp ja jukka Jämsén vierailivat. Hyvin oli väkeä ja hyvä tilaisuus. Ukrainalaisiakin oli runsaasti ja heille tulkkaus. Tilaisuus kesti yli 2 tuntia. Olisi ollut vielä kahvitarjoilu helluntaiseurakunnassa, mutta sinne en mennyt.

Kotona iltapalaa.

Seurasimme uutisia - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti. Tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu" (1. Piet. 1:25).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti