20221008

8.10.2022.

"...Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, 

jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton, 

en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin,

 kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. 

Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en minäkään heistä huolinut, 

sanoo Herra. Sillä tämä on se liitto, 

jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, 

sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieleensä 

ja kirjoitan ne heidän sydämeensä, 

ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."

(Hebr. 8:8-10).


Lauantai. 11.1 astetta lämmintä erittäin myöhäisen ylösnousun aikaan. Harmaa taivas. Hiljainen tuuli. Pian näkyi jo aurinko.

"Aamupalaa" ja kahvia.

Rukousta. Luin Hebrealaiskirjettä.

16:ksi ajelimme M-L:n kanssa Vapaakirkkoon. Haimme Salmen mukaan. Maija Haikonen puhui. Hänen sanomansa on aina niin evankeliuminhenkinen. Hyvä tilaisuus.

Vapaakirkosta menimme suoraan Työväentalolle, jossa oli Elämä ja Valo -tilaisuus, joka kuuluu Se löytyi -missiotilaisuuksiin. Sen järjesti helluntaiseurakunta. Etukäteisilmoituksissa olisi - minun mielestäni - saanut olla selvemmin esillä se, ketä illassa on mukana. Olisi voinut lisätä mielenkiitoa kokousta kohtaan. Siellä oli nimittäin romanilauluyhtye -joka oli erittäin hyvä. Laulut olivat hyviä ja heidän käyttämänsä todistuspuheenvuorot. Puheen piti romanievankelista Koivisto. Oli hyvä ilta.  Sama yhtye ja puhuja ovat huomenna mukana helluntaiseurakunnan kokouksessa klo 11, Matinkuja 1.

Tulimme kaupan kautta kotiin.

Söimme hyvät kaupan pizzat.

Seurasin "Odota ihmettä" -kiertueen tilaisuutta Lahdesta, Kääntöpiiriseurakunnasta.

Uutisiakin tuli seurattua - myös Israelista.

Jatkoin vielä Odota ihmettä -tilaisuuden katsomista.

Siunausta!

Ps. "Sen minä siis sanon ja vannotan Herrassa: Älkää enää vaeltako, niin kuin pakanat vaeltavat mielensä turhuudessa" (Ef. 4:17).



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti