20190730

30.7.

Nukuimme jälleen kotisängyssä - ja minä pitkään. Marja-Leena nousi aiemmin. Taisi olla 13 ja jotain lämpötila silloin kun nousin. Tuulikin melkoisesti. "Aamupalaa ja aamukahvia". Luin Psalmien kirjaa. M-L luki kohdan hartauskirjasta. Rukoilimme yhdessä keittiön pöydän ääressä.

"Tehin" kutsun - ns. julisteen - NUOTIOILTAA varten, joka on pe. 16.8. klo 18 Saarijärven torilla. Laitan sen tämän juttusen loppuun. Lähettelin sitä s-postilla, varsinkin niille, joille kuuluu lähettää.

Kirjoittelin myös SAARIJÄRVI RUKOILEE - kristittyjen yhteisen rukousrintaman Rintamapostin nro 34. Lähettelin sen niille, joille se menee s-postina.

Söimme kaupan pizzaa. Hyvvee ol!

Kävimme Rantalan Jussin kanssa monistamassa em. juttuja. Kiitos Jussille!

Samalla reissulla kävin urheilukentällä tekemässä sellaisen "huonon kuntoilijan" lenkin, 6 km - ei niiinkään matkan, vaan laadun puolesta. Taisi olla 11-12 astetta lämmintä. Hieman pisaroi vettäkin.

Iltapalaa ja teetä.

Siunausta!

Ps. "Teidän vanhuuteenne asti minä olen sama, hamaan harmaantumiseenne saakka minä kannan; niin minä olen tehnyt ja vastedeskin minä nostan, kannan ja pelastan" (Jes. 46:4).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti