20201113

13.11.2020.

Sydämelliset syntymäpäiväonnittelut Lea Huttuselle tänään olevan syntymäpäivän johdosta!

Sydämellisiä onnitteluja myös Nimipäivän johdosta Tero, Jouko, Kristianille ja Miro, Eeli, Kristianille - meijjän perekunnassa, sekä Krtistian Palinille! 

3.8 astetta lämmmintä noustessani - myöhään. Harmaata. M-L nousi jo aikaisemmin.

Aamupalaa ja kahvia. Luin Apostolien tekoja. Rukousta.

Vaihdoin sahaan uuden teräketjun ja sitten vain rantteelle. Sahailin moottorisahalla isommat puut ja sirkkelillä muut. Mukava sää työjellä ulkona.

Käytyäni syömässä ja juomassa kahvit jatkoin rankojen pätkimistä. Lopuksi huhaltelin lehtipuhaltimella sahanpurut pois tantereelta.

Ennen 17 tulin sisälle jasytyttelin tulen takkaan. M-L siivoili huushollia tänään.

Kävin saunassa. M-l kävi kylä'llä kauppa-asioilla. Samalla kävi hakemassa hauen Denikseltä. Daniel soitti, että haluammeko hauen, hän voisi fileerata sen. ja niin tekikin.

Iltapalaa ja kahvia. M-L osti kylällä käydessään kaupan pizzan, 

Uutisia Israelista ja muualta.

xxxxxx

Jatkoksi asiaa, jota on hyvä tutkistella:

"...Aikamme seurakunnan täytyisi olla raskaana innokkaasta evankeliumin levittämisestä, kun se taas turvautuu pelkkään propagandaan. Pn totta, että synnytykseen liittyvätmenetelmätovat muuttuneet tieteen kehittyessä,mutta sanomme jälleen, että tiede, tuo lääkäreiden lempilapsi, ei kykenelyhentämään noita yhdeksää kuukautta, jotka lapsen kehittyminen vie. Veljet meitä vaivaa aikapula. Sekä saarnaaja, että seurakunta ovat liian kiuireisiä rukoillakseen, ja kiireisempiä kuin Herra tahtoisi niiden olevan. Jos me annamme Jumalalle aikaa, hän antaa meille ikuisia sieluja. Jos me kätkeydymme sielumme voimattomuuteen ja huudamme hänen nimeään, hän antaa sinun oikeutesi nousta kuin kskipäivän. Mutta missä ovat esirukoustuskan tuntijat? Seurakuntien, jotkaylpeilevät kaikkien aikojen suurimmilla yleisömäärillä, on ehkä myönnettävä, että hengellisiä lapsia syntyy kaikkein aikojen alhaisin määrä. Me voimme kasvattaa seurakuntiamme kasvattamatta Jumalan valtakuntaa... (Leonard Ravenhill, Miksi herätys viipyy? Kristllinen Kirja- ja Musiikkikustannus KKJMK OY 2010, s.127, 128).

Siunausta!

Ps. "Kasteessateidät yhdessä hänen kanssaan haudattiin ja herätettiin eloon, kunuskoitte Jumalaan, joka voimallaan herätti Kristuksen kuolleista" (Kol. 2:1,2).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti