20211113

13.11.2021.

Sydämelliset onnittelumme Huttusen Lealle, Marja-Leenan veljen vaimolle, Haminan Pyhältöön, tänään olevan syntymäpäivän johdosta!

Syvämmellisiä onnitteluja myös Tero, Jouko, Kristianille, vanhimmalle pojallemme, tänään olevan nimipäivän johdosta!  Samoin Miro, Eeli, Kristianille!

Teron poika, Aaro, aloitti vastikään RUK:n kurssin Haminassa. Kurssi on numeroltaan 259. Silloin kun minä olin samassa oppilaitoksessa, oli menossa kurssi 137. Sattuu vielä niinkin, että vaari - minä - olin aikoinaan siellä tuvassa Hanko. Pojanpoikakin - Aaro - on samannimisessä tuvassa. Komppaniakin - ja aselaji - on sama: Sissikomppania, joka nykyään taitaa olla nimeltään Tiedustelukomppania. Sissi- ja tiedustelukoulutustahan se kuitenkin on. Sellaisen johtamisen opiskelua.

Lauantai. 2.2 astetta ylösnousun aikaan. Harmaa taivas.

Aamupalaa ja kahvia.

Luin Kolossalaiskirjettä. Rukousta.

n laatikollisen - pienen - "setvin" varastosta tänään.

Laitoin tulen takkaan.

Lueskelin kirjaa.

Kävin kylällä kauppa-asioilla. Lumihiutaleita leijaili ilmassa kaupasta tullessani.

Ruokaa ja kahvia.

Luin kirjaa.

Iltapalaa.

M-L on tänään laitellut ruokia ja tehnyt muuta tarjottavaa - onhan se huomenna Isänpäivä. Perillisiä perreineen on tulossa.

Seurasin uutisia - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Minulle, kaikista pyhistä halvimmalle, on annettu tämä armo: julistaa pakanoille evankeliumia Kristuksen tutkimattomasta rikkaudesta" (Ef. 3:8).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti