20211108

8.11.2021.

Maanantai. 1.9 astetta miinuksella 7.30 jälkeen. Selkeä taivas. Kohta siellä auringonnousun puolella keltainen taivaanranta loisteli.

Aamupalaa ja kahvia.

Luin Filippiläiskirjettä.

Rukousta ja valmistautumista puhumaan - illalla sängyssä sydämelle nousseesta aiheesta.

Klo 10:ksi ajelin kylälle, Majakalle, jossa puhuin. Oli avointa puhua. Kahviakin siellä tulin ryyppäilleeksi.

Laitoin takkaan tulen.

Ruokaa ja kahvia.

Kävin hakemassa yhden laatikollisen autotallin varastosta "setvittäväksi" - että mitä niistä löytyy, onko pois heitettävää. Se poisheittäminen ei ole oikein minun laji; sitä kun löytyy kaikenlaisista lippusista ja lappusista niitä muistoja. Hidastahan se setviminen on; johtuen siitä, että tulee alettua lukemaan erilaisia juttuja, joita eteen tulee. M-L:kin siihen hommaan innostui; oli nääs hänenkin kansioitaan ja juttujaan laatikossa.

Kahvia.

Käväisin hakemassa varastosta toisen laatikon "kateltavaksi." Siitäkin, niin kuin edellisestäkin/edellisistäkin, löytyy runsaasti myös lasten pienenä/pienempänä tekemiä kortteja ja piirustuksia, yms. Siinä hommassa se aika kuluu liukkaasti.

Sitä on vain valmistauduttava siihen, että mukana kuljetettava tavaramäärä vähenee. Ei tarvitse sitten kiirettä pitää, kun on esim. muutto. 

Iltapalaa, teetä, ym.

Seurailin uutisia - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän" (Joh. 16:7).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti