20240310

10.3.2024.

Sunnuntai. 2.2 astetta miinuksella ylösnousussa. Harmaa taivas.

Aamupalaa ja kahvia.

Rukousta.

11:ksi ajelin One Way-seurakunnan kokoontumistilaan, jossa olin puhumassa. Oli avointa puhua.

Kokouksesta menin vielä helluntairukoushuoneelle, jossa ennätin kokouksen loppuun ja asiakokoukseen.

Ajelimme kotiin. Ruokaa.

Heti kohta tulivat meille Timo, Milena ja Minja. Ja sitten Terhi-Marja, Denis ja Emilia. He toivat minulle lahjoja ja kukkia. M-L oli ostanut kukat ja lahjan jo aikaisemmin. Tulivat nimittäin onnittelemaan minua 76 v päivästä, joka on huomenna. Syvämmelliset kiitokset kaikille muistamisesta! Juotiin kakkukahvit - ja mitä sitä nyt olikaan tarjolla.  Kävimme Timon ja Deniksen kanssa saunassa. Se kun nimittäin kuuluu meillä vähän niinkuin asiaan.

Illan mittaan laitoin tulen takkaan.

Hieman tsekkasin Kanta-Hämeen Rukouskonferenssia.

Uutisetkin piti katsella.

Siunausta!

Ps. "Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt" (2. Tim. 4:7).

TERVETULOA MUKAAN!


  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti