20220414

14.4.2022.

Kiirastorstai. 2.1 astetta plussalla nousun aikaan - minun Harmaa taivas.

M-L oli jo kauppareissulla kun kömmin ylös  Samalla vei Danielin ja Emilian kouluun 8:ksi.

Aamupalaa ja kahvia.

Luin Psalmien kirjaa. Rukousta.

Kahvia.

Laitoin tulen takkaan.

60 min. juoksumatolla. Koostui: 15 min. kävelyä, 15 min. juoksua, 30 min. kävelyä. Hyvinhän se silläkin huonokuntoisen vanhan miehen paita kastui.

Hain Emilian ja Danielin koulusta 14.

Ruokaa ja kahvia.

Sain tänään puhelinnumeron miehelle, jota en ennestään tuntenut. Soitin hänelle heti. Sovimme, että otan hänet kyytiin tämän illan kokoukseen, joka oli alle kolmen tunnin päästä. Tuntui johdatukselta kaiken kaikkiaan. 

Kahvistelua.

M-L meni "Terhien" janssa kokoukseen ja hakivat Salmen mukaan. Minä sitten ajelin ja otin kertomani miehen kyytiin. Ajelimme 18:ksi helluntairukoushuoneelle.

Hyvä tilaisuus kaikkineen. Musiikkikin oli erinomaista - Hawina. Timo Kuusjärven lauluja. Kyllä ne olivat hyviä - minun mielestäni, uskon monen muunkin. Paavo Järvinen puhui. Kertoilematta sen enempää mitä kokouksessa tapahtui, totean vain, että mies, joka oli mukanani kokouksessa, oli iloinen mies paluumatkalla. Uuden elämän alku. Annoin hänelle luettavaa ja sain yhteydenpitotietoja. Se oli sellainen johdatuksen päivä. Daniel tuli jääkiekkovarusteineen kyydissäni kotiin. M-L myös Sokkarilta asti.

Iltapalaa ja kahvia.

Seurasimme uutisia. Minä myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Joka korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo: herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan"  (Ps. 91:1-2).




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti