20220429

29.4.2022.

"Onko Jumalan olemassaolosta mitään todisteita?" kysyi Preussin kuningas Fredrik Suuri. Abbed Steimetz antoi kuolemattoman vastauksen: "Juutalaiset, Teidän Majesteettinne" (Thoralf Gilbrant, Ennustukset toteutuvat 4, Ristin Voitto 1977, s. 68).

Perjantai. 8.7 astetta lämpimällä ylösnousussa. Sininen taivas. Aurinko paistoi.

M-l kävi viemässä Danielin ja Emilian kouluun 8:ksi.

Aamupalaa ja kahvia.

Luin Psalmien kirjaa. Rukousta.

Kahvia.

Laittelin SAARIJÄRVI RUKOILEE - kristittyjen yhteisen rukousrintaman Rintamaposteja 67., sekä Rukous- ja paastolauantain kutsuja kuoriin.

Ruokaa ja kahvia.

M-L kävi hakemassa Emilian ja Danielin koulusta kotiin.

Kävin viemässä Rintamapostit ja kutsut postiin. Joitakin tiputin lähistöllä olevien rintamalaisten laatikkoon. 

Laitoin tulen takkaan.

Hikoilin 60 min kävellen juoksumatolla.

Lueskelin kirjaa.

Iltapalaa ja teetä. 

Seurasimme tutun lapinmiehen, Rantajääskön Tapanin, haastattelua TV7:sta, Isännän pöydässä ohjelmasta.

Uutisetkin tulimme seurailleeksi - minä myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa. Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni ovat sinulle tutut. Sillä, katso, ei ole sanaa minun kielelläni, jota sinä, Herra, et täysin tunne" (Ps. 139:1-4).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti