20220430

30.4.2022.

Kuitenkin, vielä tässäkin: Sydämelliset onnittelut meiltä Arja Kuusjärvelle!

Antoisaa, Jumalan siunaamaa Vappua kaikille! 

Lauantai. Aikalailla aurinkoista ylösnousun aikaan. Ei nyt kovin lämmintä kylläkään.

M-L paisteli VHH-munkkeja.

Kävin Majakalla - jossa oli myyjäiset - munkkikahvilla. Samalla ostin pari linnunpönttöä poikakerhon hyväksi.

Kotona kahvia ja purtavaa.

Luin Psalmien kirjaa. Rukousta.

Ruokaa ja munkkikahvit - M-L kävi kylällä asioilla ja toi munkkeja.

Valmistautumista huomiseen puhumiseen. Minut on kutsuttu puhumaan One Way-seurakuntaan huomenna klo 11.

Kahvia.

Pientä liikettä niveliin: 60 min. kävelyä juoksumatolla.

Kävin saunassa.

Lueskelin kirjaa. M-L neuloi.

Katselimme kuvia yhden lapsenlapsemme iloisista muutto hommista - Miron.

Iltapalaa ja teetä.

Uutisten seurailua - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni. Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle" (Ps. 139:23-24).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti