20221124

24.11.2022.

"Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, sanoo Herra,

sillä minä olen ottanut teidät omikseni, ja minä

noudan teidät, yhden ainoankin kaupungista ja 

kaksi sukukunnasta, ja tuon teidät Siioniin.

Ja minä annan teille paimenet oman sydämeni

mukaan, ja he kaitsevat teitä ymmärryksellä ja 

taidolla. Ja kun te lisäännytte ja tulette hedelmällisiksi

maassa niinä päivinä, sanoo Herra, niin ei enää

puhuta Herran liitonarkista, se ei enää ajatukseen

astu, eikä sitä enää muisteta, ei sitä enää

kaivata, eikä sellaista enää tehdä.

Siihen aikaan sanotaan Jerusalemia Herran

valtaistuimeksi, ja kaikki kansat kokoontuvat

sinne, Jerusalemiin, Herran nimen tähden eivätkä

enää vaella pahan sydämensä paatumuksessa.

Niinä päivinä on Juudan heimo kulkeva Israelin

heimon kanssa, ja he tulevat yhdessä 

pohjoisesta maasta siihen maahan, jonka

minä annoin teidän isillenne perinnöksi."

(Jer. 3:14-18).


Torstai. 5.4 astetta  pakkasella klo 7. Harmaa taivas.

Aamupalaa ja kahvia.

Kävin viemässä Danielin kouluun 8:ksi.

Torkkumista.

Kahvia. Myös yön yli takassa hautunutta lihaa, joka oli hyvää.

Rukousta.

Kävin hakemassa Danielin 14 koulusta kotiin. Menin vähän aikaisemmin ja kävelin sauvojen kanssa urheilukentällä vähän yli kilometrin, sekä kävin kaupassa. Samalla reissulla kyyditsin Danielia Pokella, jonne menee työhön tutustumaan ensi viikolla.

Ruokaa ja kahvia.

Laitoin takkaan tulen.

Kävin hämärällä/pimeällä urheilukentällä jatkamassa sauvakävely/rukouslenkkiä. 10 km tuli tänään sauvottua. Danielkin näkyi jäähallin luona odottelevan harkkoihin pääsyä.

Lueskelin hetken kirjaa.

Iltapalaa ja teetä.

Seurasimme uutisia - myös Israelista.

Luin Johanneksen ilmestystä.

Siunausta!

Ps. "Hän, joka näitä todistaa, sanoo: Totisesti, minä tulen pian. Amen, tule, Herra Jeesus!" (Joh. ilm. 22:20).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti