20221127

27.11.2022.

"Näin sanoo Herra: Kansa, miekalta säästynyt,

löysi erämaassa armon; minä menen saattamaan

sen, Israelin, rauhaan. Kaukaa ilmestyy minulle

Herra: Iankaikkisella rakkaudella minä olen

sinua rakastanut, sentähden minä olen vetänyt

sinua puoleeni armosta. Minä rakennan sinut jälleen,

ja sinä tulet rakennetuksi, neitsyt Israel. Sinä

kaunistat itsesi jälleen käsirummuillasi ja lähdet

iloitsevaisten karkeloon. Sinä istutat jälleen

viinitarhoja Samarian vuorille; ne, jotka istuttavat,

saavat korjata hedelmätkin."

Jer. 31:2-5).


Sunnuntai. 1. Adventtisunnuntai. 1.7 astetta miinuksella ylösnousussa.

Aamupalaa ja kahvia.

Rukousta.

11:ksi menimme M-L:n kanssa helluntairukoushuoneelle Sunnuntaijuhlaan. Salmen haimme mukaan. Hoosiannaa laulettiin - kokouksessa. Kahvitarjoilu tilaisuuden jälkeen.

Kotona ruokaa ja kahvia.

Laitoin takkaan tulen.

15;ksi ajelin takaisin rukoushuoneelle. Siellä oli tilaisuus ukrainalaisille. Puhuin kokouksessa. Terhi-Marja järjesti tarjoilun tilaisuuden loputtua - näkyi siellä Daniel ja Emiliakin olevan hommailemassa. Denis johteli tilaisuuden. Vastuuhenkilöitä oli muitakin.

Kotona seurasin jälkikatseluna mc-hiihtoja Rukalta.

Iltapalaa ja teetä.

Seurasimme uutisia.

Luin Jeremian kirjaa

Siunausta!

Ps. "Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä" (2. Piet. 3:8).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti