20221105

5.11.2022.

"Sano silloin faraolle: 

Näin sanoo Herra: 

Israel on minun esikoispoikani;

sen tähden minä sanon sinulle:

Päästä minun poikani palvelemaan minua.

Mutta jos kieltäydyt päästämästä häntä,

niin katso, minä tapan sinun esikoispoikasi."

(2. Moos. 4:22-23).


Lauantai, Pyhäinpäivä. 1.7 astetta lämmintä myöhäisessä ylösnousussa. Harmaa taivas.

Aamupala ja kahvia. Söimme yön yli takassa hautunutta riisipuuroa - uunipuuroa. Hyvää oli karppisokerin ja kanelin kanssa.

Rukousta.

Kävin hakemassa Denikseltä valmiiksi perattuja, juuri pyydettyjä, muikkuja. Kiitos!

Kävin urheilukentällä 6 km sauvakävely/rukouslenkillä.

Laitoin takapihan pienemmän pressusaunan mustan kiukaan alle tulet. 

Ruokaa ja kahvia - mm. eilen illalla takassa paistunutta karjalanpaistia, joka oli hyvänmakuista.

Laitoin tulen takkaan.

Denis oli savustanut muikkuja ja toi niitä meillekin. Olivat hyvänmakuisia.

Kävin ottelemassa löylyjä yhden, korkeintaan kahden, miehen pressusaunassa takapihan pimeydessä - otsalampun valossa. Opetellaan säästämään sähköä.

Iltapalaa ja kahvia.

Seurasimme M-L:n kanssa TV7:sta netin kautta Pohjanmaan Rukouskonferenssia.

Uutisetkin piti katsoa - myös Israel -sellaiset.

Huomenna pitäisi minun olla puhumassa Saarijärven helluntaiseurakunnan Sunnuntaijuhlassa klo 11.

Luin Jaakobin kirjettä.

Siunausta!

Ps. "Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja sillä me kiroamme ihmisiä, Jumalan kaltaisiksi luotuja; samasta suusta lähtee kiitos ja kirous. Näin ei saa olla veljeni. Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä?" (Jaak. 3:9-11).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti