20221201

1.12.2022.

"Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista 

naapureistani, jotka koskevat siihen perintöosaan,

minkä minä olen antanut kansalleni Israelille:

Katso, minä tempaan heidät pois heidän maastansa, 

ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän

keskeltänsä. Mutta senjälkeen kuin minä olen

temmannut heidät pois, minä jälleen armahdan

heitä ja palautan heidät, itsekunkin perintöosaansa

ja itsekunkin maahansa. Ja jos he oppivat minun

kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 

Niin totta kuin Herra elää, niinkuin he opettivat

minun kansani vannomaan Baalin kautta, niin

heidät rakennetaan minun kansani keskeen.

Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois

ja hukutan sen kansan, sanoo Herra."

(Jer. 12:14-17).


Sydämelliset nimipäiväonnittelumme - vielä tässäkin - lapsenlapsellemme, Aaro, Oskarille! Sydämelliset syntymäpäiväonnittelumme- vielä tässäkin - Tanja Suomalaiselle!

Torstai. 1,8 astetta miinuksella, myöhäisen ylösnousun aikaan.

Aamupalaa - mm. takassa yön yli tekeytynyttä muikku-pekoni -kukkoa. Se oli maistuvaista.

Luin Jeremian kirjaa.

Kävin urheilukentällä 10.3 km sauvakävely/rukouslenkillä. Paluumatkalla kävin hakemassa kaupasta kinkun. Sehän on jo jouluisen kuun ensimmäinen päivä. Ei kuin hujaus, niin joulut on ohi. 

Ruokaa ja kahvia.

Meillä on jouluiset tuoksut, sillä M-L leipoi tänään pipareita.

Laitoin tulen takkaan.

Meillä loistavat sisällä ja ulkona jouluiset valot. Pöydällä tuikut. Mikäs tunnelmallisempaa!

Iltapalaa ja teetä.

Seurasimme uutisia - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Kiitos Jumalalle hänen sanomattomasta lahjastaan!" (2. Kor. 11:15).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti