20221217

17.12.2022.

"...Ja Mooses nousi Jumalan tykö, ja Herra huusi häntä vuorelta ja 

sanoi: Sano näin Jaakobin heimolle ja ilmoita israelilaisille:

Te olette nähneet, mitä minä olen tehnyt egyptiläisille ja kuinka minä

olen kantanut teitä kotkan siivillä ja tuonut teidät luokseni. Jos  nyt

kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni, niin te olette minun

omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja; sillä koko maa on minun.

Ja te olette minulle pappisvaltakunta ja pyhä kansa. Sano nämä 

sanat israelilaisille."

(2. Moos. 19:3-6). 


Ylösnousussa, ei varhain, pakkasta 9.3 astetta. harmaa taivas.

M-L paisteli aamusta jo jauhelihapihvejä.

Aamupalaa ja kahvia.

Rukousta. Luin Jeremian kirjaa.

Kahvia.

Laitoin tulen takkaan

Nostatin hieman kosteutta pintaan ja pulssia: Poljin 60 min. kuntopyörää/rukousta.

Kahvia.

Laitoin takapihan pienemmän pressusaunan kiukaan alle tulet.

Ruokaa ja kahvia.

Heittelin häkälöylyt ja vedin pressun kehikon päälle - ja menin saunaan. Hyvät löylyt.

Kahvia.

Kuuntelin Patmosta.

Seurasimme M-L:n kanssa TV7:n 19 v-juhlaa. Siinä samalla iltapalaa ja teetä.

Katselimme uutisia.

Saimme tänään kuvan kahdesta pienestä leipurista - Milena ja Minja piparinleipomispuuhissa.

Siunausta!

Ps. "Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat. Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne" "1. Kor. 6:19-20).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti