20221222

22.12.2022.

"Mutta nyt, näin sanoo herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut,

Israel: Älä pelkää. sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä

kutsunut; sinä olet minun. Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi,

jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny,

eikä liekki sinua polta. Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä,

sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi

Etiopian ja Seban. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen

ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia

sinun hengestäsi. Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun

siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan. Minä sanon 

pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja

minun tyttäreni hamasta maan äärestä - kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini

ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt."

(Jes. 43:1-7).


Torstai. 1.0 astetta plussalla myöhäisessä ylösnousussa. M-L oli silloin kylällä kauppareissulla. Harmaa taivas. Satoi lunta.

Kinkku paistui eilen illalla takassa hyvin.

Aamupalaa ja kahvia.

Luin Jeremian kirjaa.

Kävin muutamassa paikassa viemässä yksinäisille ihmisille joulutervehdyksiä.

Ruokaa ja kahvia.

Laitoin tulen takkaan.

60 min. kuntopyörän selässä hikoilua/rukousta.

Iltapalaa ja teetä.

Seurasimme uutisia.

Joulu on lähempänä kuin eilen. Niin on myös pelastus, se hetki, kun Jeesus tulee noutamaan omansa pois maan päältä. Oletko valmis siihen!

Siunausta!

Ps. "Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä" (1. Tim. 6:12).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti