20221228

27.12.2022.

"Jos minä suljen taivaan, niin ettei tule sadetta,

jos minä käsken heinäsirkkain syödä maan tahi

jos minä lähetän ruton kansaan, mutta minun

kansani, joka on otettu minun nimiini,

nöyrtyy, ja he rukoilevat ja etsivät

minun kasvojani ja palajavat 

pahoilta teiltänsä, niin

minä kuulen

taivaasta ja annan anteeksi heidän syntinsä

ja teen heidän maansa jälleen terveeksi"

(2. Aikak. 7:13-14). 


Sydämelliset nimipäiväonnittelumme Hannu-Heikki Hyppöselle ja Hannu Kangasniemelle!

Tiistai. 7-8 astetta miinuksella ylösnousun aikaan. Pilvistä.

Aamupalaa ja kahvia.

Ajelin Pohjanmaalle, Isojoelle. Yli 230 km. Enontekiöllä 70-luvun lopussa tutuksi tulleen lapinmiehen, Reinon, luokse. Monenlaisia yhteisiä asioita kymmenien vuosien historiaan liittyy. Jutustelimme, joimme kahvia ja otimme palasta - mm. kuivattua poronlihaa, kuivalihaa. Rukoilimme yhdessä. Nukkumaanmeno tapahtui 2-3 välillä aamuyöllä.

Luin Jeremian kirjaa ennen nukkumaan menoa.

Siunausta!

Ps. "Niin kehoitan siis minä, joka olen vankina Herrassa, teitä vaeltamaan, niin kuin saamanne kutsumuksen arvo vaatii." (Ef. 4:1).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti