20230120

20.1.2023.

"...Sitten ei Israelin heimolle enää ole pistävänä orjantappurana

eikä vaivaavana ohdakkeena yksikään sen naapureista, jotka ovat heitä

halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, Herra. Näin

sanoo Herra, Herra: Kun minä kokoan Israelin heimon kansoista, silloin

minä näytän pyhyyteni heissä pakanakansain silmien edessä, ja he saavat

asua maassansa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille. He asuvat

 siinä turvallisesti ja rakentavat taloja ja istuttavat viinitarhoja. Turvallisesti

he asuvat, kun minä panen toimeen tuomiot kaikille heidän naapureillensa,

jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen herra,

heidän Jumalansa."

(Hes. 28:24-26). 


Eiliten olisi mummoni, isäni äiti, täyttänyt 134 vuotta, jos olisi elänyt. Mutta, ei elänyt.

Perjantai, joka tuntui kuin Lauantailta. 3.4 astetta pakkasella ylösnousussa. Selkeä ilma.

M-L kävi viemässä Danielin kouluun ja Emilian harjoittelupaikkaan 8:ksi.

Aamupalaa ja kahvia.

Rukousta. Luin Hesekielin kirjaa.

Kahvia.

Hieman "setvin" kirjahyllyn alakaappeja.

Seurasin SM-hiihtoja netin kautta.

M-L haki Danielin koulusta 12 ja Emilian harjoittelupaikasta.

Ruokaa ja kahvia.

Poljeskelin "sarvistepperiä" 30 min. Samalla seurasin Rahnaston Ramin puhetta, TV7:sta, netin kautta.

Iltapalaksi paistoin takassa makkaraa. Teetä.

Seurasimme uutisia - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta" (2. Kor. 1:2).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti