20230125

24.1.2023.

"...Ja Jumala ilmestyi jälleen Jaakobille hänen palattuaan Mesopotamiasta

ja siunasi hänet. Ja Jumala sanoi hänelle: Sinun nimesi on Jaakob, mutta

älköön sinua enää kutsuttako Jaakobiksi vaan nimesi olkoon Israel - Niin

hän sai nimen Israel. Ja Jumala sanoi hänelle: Minä olen Jumala, Kaikkivaltias;

ole hedelmällinen ja lisäänny. Kansa, suuri kansojen joukko on sinusta tuleva,

ja kuninkaita lähtee sinun kupeistasi. Ja maan, jonka minä olen antanut Aabrahamille

ja Iisakille, minä annan sinulle; myöskin sinun jälkeläisillesi minä annan sen maan."

(1. Moos. 35:9-12)


Tiistai. 2.0 astetta miinuksella klo 6.55. Oli satanut kerroksen lunta.

Aamupalaa ja kahvia..

Kävin viemässä 8:ksi Danielin kouluun.

Kävin vielä sänkyyn.

Rukousta. Luin Hesekielin kirjaa.

Kävin haukkaamassa happea: 8.3 km kävely/rukouslenkki Tarvaalan suunnassa. Sain todistaa Jeesuksesta ja puhua hengellisiä asioita yhden koiraa ulkoiluttavan naisen kanssa. Kun rukoilee sitä, että voisi olla Jumalan johdatuksessa siunaukseksi jollekin tällä tavalla, niin se voi toteutua. Pyhä Henki johdattelee asioita niin, että saa kokea sen konkreettisesti. Tämäkin ihminen oli odottelemassa lastaan koulusta. Oli jättänyt auton koululle ja lähtenyt koiran kanssa kävelylle odotellessaan... myöskin minua, vaikkei hän niin ajatellut.

Ruokaa ja kahvia.

Puhdistin lumilapiolla lumet pihasta. Toin puut sisälle. Sekin on kiitosaihe Jumalalle, että on kuivia puita liiterissä, joita voi kanniskella sisälle ja pistää pirtin lämpimäksi.

Kahvia.

Rukousta. 

Laitoin tulen takkaan.

Iltapalaa ja teetä.

Seurasimme uutisia - myös Israelista.

M-l laittoi ohraryynipuuroa takkaan paistumaan.

Siunausta!

Ps. "Armo teille ja rauha, Jumalalta, meidän isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!" (Room. 1:7b).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti