20230121

21.1.2023.

"...Näin sanoo Herra, Herra: Mutta minä otan yhden latvuksen

siitä korkeasta setripuusta ja istutan sen; hennon latvalehvän minä

siitä taitan ja istutan korkealle ja jyrkälle vuorelle. Israelin vuoren 

korkeuteen minä sen istutan: ja se kantaa lehviä ja tekee hedelmää,

ja siitä tulee mahtava setri. Ja sen alla asuvat kaikki linnut, kaikki,

mitä siivekästä on; ne asuvat sen oksain varjossa. Ja  kaikki metsän

puut tulevat tietämään, että minä olen Herra, joka teen korkean

puun matalaksi ja matalan puun korkeaksi, tuoreen puun kuivaksi

ja kuivan puun kukoistavaksi. Minä, Herra, Herra, olen puhunut,

ja minä teen sen."

(Hes. 17:22-24). 


Lauantai. 0.9 astetta miinuksella ylösnousun aikoihin. Harmaa taivas.

Aamupalaa ja kahvia.

Rukousta. Luin Hesekielin kirjaa.

Seurasin SM-hiihtoja netin kautta.

Ruokaa ja kahvia.

Laitoin takkaan tulen.

Tein HIIT-treenin: Kuntopyörällä 7 kertaa 1 min. Väleissä 1 min. palauttelu; hiljaista polkemista. Lisäsin edelliseen kertaan 1 min. Alussa ja lopussa 3 min. hiljaista polkemista.

Rukousta.

Iltapalaa ja teetä.

Seurasimme Herätys-ohjelmaa TV7:sta netin kautta. Oli taltiointi tuosta naapurista, Veikontuvan tilaisuudesta.

Katsoimme uutisia - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä" (Gal 6:3).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti