20180122

 
22.1.
 
Ajoissa pystyyn. Pakkasta 15.2 astetta. Mukava laittaa kynttilä palamaan ja jouluiset valot. Keittelin kahvit ja ryyppäilin mukillisen. Kävin viemässä Emilian ja Danielin suksineen kouluun. Palattuani laitoin tulen takkaan ja söin aamupalaa ynnä join kahvia.
 
Laittelin Rukousrintamaposteja kuoriin.
 
Tein kutsun/julisteen Pylkönmäellä olevaa kyläiltaa varten. Jos muistan, niin laitan sen tämän jutun loppuun. Lähettelin tekelettä s-posteihin.
 
Luin Jesajan kirjaa. Marja-Leena luki kohdat hartauskirjasta ja Muromasta. Rukoilimme yhdessä keittiön pöydän ääressä. Paljon on rukousaiheita.
 
12 hain Emilian koulusta meille. 13 Danielin suksien kanssa.
 
Syötyäni menin Kusiaismäkeen hiihtelemään 21 km. Pakkasta n. 18 astetta. Luonto kaunis. Lumiset puut. Taivaalla kirkas kuunsirppi jo varahin.
 
Vietyäni Rintamapostit postiin menimme 18: ksi M-L:n kanssa Keskuskoululle, jossa oli medialähetysjärjestö IRR-TV:n järjestämä tilaisuus - 22-23 henkeä. Hyvää, laajaa, uskonhenkistä työtä tekevä järjestö. Olisi suonut olevan enemmänkin ihmisiä.
 
Kaupan kautta tulimme koitiin. Pakkasta hiukan yli 20 astetta.
 
Laitoin takkaan tulen.
 
Katselimme presidenttiehdokkaiden haastattelua. Söimme kaupan pizzaa ja joimme teetä.
 
Siunausta!
 
Ps. "Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista; enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus kristus on sen minulle ilmoittanut" (Gal. 1:12).
 

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti