20211215

15.12.2021.

Keskiviikko. 0.5 astetta miinuksella vähän ennen klo 7.

Aamupalaa ja kahvia.

Luin Hebrealaiskirjettä. 

Kävin viemässä Danielin ja Emilian 8:ksi kouluun.

Kahvia.

Rukousta.

Kävimme M-L:n kanssa kylällä, hän tk:ssa labra-asioissa. Minulle sokeritautisen tarvikkeita, että voi mitata lukemia.

Kävin hakemassa taas autotallin varastosta laatikoita ja tutustuin niiden sisältöihin. 

Kävimme M-L:n kanssa kylällä; hän labra-asioissa ja kaupassa. Samalla toimme Danielin koulusta kotiin.

Ruokaa ja kahvia.

Aiemmin mainittujen laatikoiden setvimistä.

Poljin kuntopyörää 55 min. Samalla luin kirjaa.

Laitoin takkaan tulen.

Kävin saunanlöylyissä. 

19:ksi menin Rukousiltaan helluntairukoushuoneelle - 6 henkeä. Mennessäni kävin "apioteekissa."

Iltapalaa ja teetä. M-L oli tehnyt hyvää keto-kebabpizzaa.

Seurasin uutisia - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Monelle minä olen kuin kummitus, mutta sinä olet minun vahva suojani. Minun suuni on täynnä sinun kiitostasi; sinua minä alati ylistän. Älä heitä minua pois minun vanhalla iälläni, älä hylkää minua, kun voimani loppuu" (Ps. 71:7-9).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti