20220928

28.9.2022.

Sydämelliset onnittelut, vielä tässäkin, Pietilän Paavolle syntymäpäivän johdosta!

Sydämelliset onnittelumme myös Arja Kuusjärvelle nimipäivän johdosta!

Keskiviikko. 7.7 astetta lämmintä ylösnousussa. Harmaa taivas.

Aamupalaa ja kahvia.

Luin Tiituskirjettä.

Kävimme M-L:n kanssa kylällä asioilla.

Aamupäivällä lähdimme M-L:n kanssa kohti Kangasniemeä, Jyväskylän kautta. Päästyämme perille kävimme syömässä TB:llä - sehän on ollut tapana. TB:ltä ajoimme Malloksen rantaan. Vene vesille ja moottori perään. Päristelimme saareen. Järvellä sateli ohutta sadetta. Pieni tuulenvire.

Olimme saaressa  13.10. Laitoimme kaasulämmittimen lämmittämään. Joimme termoskahvit. Irrotin aurinkopaneeliakut. Akkujen poisvienti talveksi olikin saareen tulon syy.

15.30 maissa lähdimme saaresta kohti mannerta. Vene teloille - lieneekö jo talvea varten. Autolla piti vaihtaa "kirkkovaatteet."

Ajoimme Kangasniemen kirkolle. Ensin kaupoissa. Sitten menimme klo 18 alkavaan Majatalo-iltaan lut. kirkkoon. Se olikin Kangasniemelle tulon pääsyy. Varttia vaille sitä oli ruisleipä-kahvi -tarjoilu. Päivi Kettunen ja khra Matti Tolvanen johtelivat iltaa. Vierailijoina olivat Pekka Simojoki ja Sami Asp. Tilaisuus oli päätilaisuus Se löytyi-missiossa Kangasniemellä, ymmärsin. Siskoni, Pirjon, tapasimme myös illassa.

Ajelimme kotiin, jossa lienemme olleet 22 maissa. Matkalla piti käydä Vaajakosken ABC:llä syömässä hampurilainen. M-L ei ottanut.

Siunausta!

Ps. "Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille" (Tiit. 2:11).