20191104

4.11.

Maanantaita. 7 maissa 3.2 astetta lämmintä. Keittelin kahvit ja aloittelin aamupalaa ja kahvistelua. Kävin viemässä Emilian 8:ksi kouluun. Samalla reissulla kävin H-H:ssa. Palattuani kotiin jatkoin aamupalaa ja kahvistelua. Luin Saarnaajan kirjaa. Marja-Leena luki kohdan hartauskirjasta. Rukoilimme yhdessä keittiön pöydän ääressä.

Laittelin Rintamaposteja kuoriin.

Kävin kylällä. Piipahdin Majakalla. Kahviakin siellä vähän siemaisin. Rautasaaren Vesa pyysi minua ja Tuomoa tutustumaan moottoripyöräkerhon tiloihin. En ole ennen siellä käynytkään. Vesa esitteli paikkoja ja kertoili kerhon työstä. Hienot tilat. Viikoittain kerho tekee mainittavaa nuorisotyötä kaupungissamme. Meillä on rukoiltu työn puolesta. Rohkaisen muitakin muistamaan työtä rukouksin.

Kävin viemässä Rintamapostit postiin. Samalla otin sieltä minulle tulleen viisumin. Kävin myös ostamassa H-H:sta kevytpeitteen. Emilian hain koulusta. Yksi tyttö tuli kyydissämme myös.Yhdessä ajelimme hakemaan Danielia koulusta. Olikin menossa käverilleen sieltä suoraan. Veimme hänet ja kaverin sinne.

Söimme. Kahvikin maistui.

Sovittelin kevytpeitettä laavupuiden päälle. Entisen myrsky repi. Otin kuitenkin pois. Virittelen siihen huomenissa - jHs - jonkinlaisen virityksen.

Laitoin tulet takkaan.

Kävin hämärällä urheilukentällä 7.2 km kävelylenkillä. N. 3 astetta pakkasella. Rapea lumi radalla piti mukavaa ääntä askelten alla.

Iltapalaa ja kahvia. Myöhemmin vielä teen kanssa jotakin.

Siunausta!

Ps. "Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä" (Joh. 17:22).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti