20190311

11.3.

Sydämelliset syntymäpäivä ja nimipäiväonnittelut Reenilän Jouko Kalervolle!

Hanna Kuusjärvellä oli 7.3 syntymäpäivä. meni silloin ohi, mutta voihan sitä toivote4lla onnitteluja muutaman päivän jälkeenkin!

Nousin Maanantaihin vähän nukutun yön jälkeen. Jostain syysträ oli sellainen olo kuin flunssa tai jokin sellainen olisi ollut tulossa. Jäsenet olivat vähän kipeät ja pulssi aika korkea. Lämmittelin eilistä kahvia mikrossa ja söin sen kanssa hedelmiä ja juureksia. Ei oikein tehnyt mieli muuta. Kävin viemässä Danielin ja Emilian kouluun 9:ksi.

Loikoilin sohvalla - sen verran tuntui olo "vähän raihnaiselta." 

Marja-Leena käytti Danielia tk:ssa. selkä kipeä. Toi Emilian ja Danielin meille koulun jälkeen. Tyhjensin tuhkat takasta.

Ruokaa ja kahvia.

Loikoilin sohvalla ja luin kirjaa. Nukuin.

Terhi-Marja, Denis, Emilia ja Daniel tulivat onnittelemaan minua 71 v täyttämisen johdosta. Joimme kahvit. Kohta saapuivat Timo, Pia, Miro, Milena ja Minja samoissa merkeissä. Joimme kahvit. Terolta ja perheeltä tuli tekstiviestionnittelut. Venäjältäkin tuli jokunen onnittelu. Velimies soitteli onnittelut aamulla ja sisko tekstiviestillä onnitteli. Siinähän se on "80-luku" hyvin alussa meikäläisellä.

Tuntuu, että "tauti" ei ole kuitenkaan tulossa päälle sen voimakkaammin. Ainakin nyt illalla siltä tuntui.

"Anna minulle, oi Herra, järkkymätön sydän, jota eivät arvottomat mieltymykset alenna. Anna minulle kestävä sydän, jota eivät vastoinkäymiset masenna. Anna minulle rehellinen sydän, jota alhaiset asiat eivät houkuta" (Tuomas Akvinolainen 1225-1274

Siunausta!

Ps. "Sillä jos minä rukoilen kielillä puhuen, niin minun henkeni kyllä rukoilee, mutta ymmärrykseni on hedelmätön. Kuinka siis on? Minun on rukoiltava hengelläni, mutta minun on rukoiltava myöskin ymmärrykselläni; minun on veisattava kiitosta hengelläni, mutta minun on veisattava myös ymmärrykselläni" (1. Kor. 14:14-15).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti