20190629

29.6.

Nuotion Petrille, Hyytiäisen Petrille, Lampisen Pekalle ja Ruposen Pekalle sydämelliset nimipäiväonnittelut!

Pitkään nukuttiin. 16.0 astetta lämmintä noustessa. Harmaa taivas. Tuuleskeli.

Söimme aamupalaa ja joimme kahvia. Luin Psalmien kirjaa. Marja-Leena luki kohdan hartauskirjasta. Rukoilimme yhdessä keittiön pöydän ääressä.

Valmistautumista huomisiin puhumistilaisuuksiin - klo 11 Saarijärven helluntaiseurakunnan rukoushuoneella ja klo 18 Karstulan Vapaaseurakunnan rukoushuoneella. M-L kävi kylällä kaupassa ja leipoi.

Välillä söimme. Söin vielä mm. niitä Danielin pyytämiä ja M-L:n saaressa paistamia ahvenia. Olivat hyviä. Kahvikin maistui.

Kävin 5 km rauhallisella kävelyllä urheilukentällä. Denis soitteli siellä ollessani saunaan. Niinpä hain kotoa pyyhkeen ja menin. Saunan jälkeen söin heillä tortillan, jossa sisällä lihaa ja salaattia. Hyvälle maistui.

Iltapalaa ja teetä vielä kotona.

Siunausta!

Ps. "Minä kiitän Jumalaani aina, muistaessani sinua rukouksissani, sillä minä olen kuullut sinun rakkaudestasi ja uskostasi, joka sinulla on Herraan Jeesukseen ja kaikkia pyhiä kohtaan; ja rukoukseni on, että sinun uskosi, se usko, joka on meille yhteinen, olisi väkevä kaiken hyvän tuntemisessa, mikä meillä Kristuksessa on. Sillä minä olen saanut paljon iloa ja lohdutusta sinun rakkaudestasi, koska pyhien sydämet ovat virvoittuneet sinun kauttasi, veljeni" (Filemon 1:4-7).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti