20190630

30.3.

Hyvissäajoin minäkin nousin Sunnuntaihin - Marja-leena ennemmin koristelemaan voileipäkakkua, jonka teki Eeliksen fiftiinleiri-juhlaan. 11.5 astetta lämmintä. Sininen taivas ja auringonpaiste.

Aamupalaa ja kahvia. Valmistautumista päivän puhumisiin. Luin Psalmien kirjaa.

Kävin hakemassa Salmen mukaan ja menimme helluntairukoushuoneen alakertaan klo 10 alkaneeseen rukoushetkeen. 4-5 henkeä.

11 alkoi yläkerrassa kokous, jonka johti Jouko Reenilä. Musiikissa oli JJT-kokoonpano - Jouko Reenilä, Jussi Rautanen ja Tero Haapala. Jussi Rautanen käytti puheenvuoron. Pidin saarnan. Sen alussa kuuntelutin kappaleen: Muistan kun herrani kohtasin Sun... Puhe on kuunneltavissa Uskotv/Saarijärven Helluntaiseurakunta.

Tilaisuuden jälkeen ajelin kotiin ja söin, sekä join kahvia. M-L meni tänään 14:ksi Deniksen, Terhi-Marjan, Danielin ja Emilian kanssa Tampereelle, Eeliksen Fifteenleiri- ja kasteellakäyntijuhlaan. Juhla oli heidän kotonaan. Minä olin siellä mukana äänitetyn puheen välityksellä, jossa puhuin Eelikselle. Danielin filmaama ja äänittämä.

Seurailin jonkinverran keihäskarnevaaleja netin kautta.

17 jälkeen lähdin ja ajelin Karstulaan, jossa puhuin klo 18 alkaneessa Vapaaseurakunnan tilaisuudessa. Tilaisuuden jälkeen oli kahvihetki, johon joitakin seurakuntalaisia jäi kanssani. Sen jälkeen ajelin kotiin, jossa olin ennen 21. M-L oli tullut kotiin 20.30 maissa.

Vielä iltapalaa ja teetä.

Siunausta!

Ps. "Kun siis kaikkea kansaa kastettiin ja myöskin Jeesus oli saanut kasteen ja rukoili, niin tapahtui, että taivas aukeni ja Pyhä Henki laskeutui hänen päällensä ruumiillisessa muodossa, niinkuin kyyhkynen, ja taivaasta tuli ääni: ´Sinä olet minun rakas Poikani: sinuun minä olen mielistynyt" (Luuk. 3:21, 22).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti