20170409

9.4.

Sydämellisiä onnitteluja kaikille tutuille, eri puolilla Suome, jotka pääsitte kuntienne ja kaupunkienne valtuustoihin - myös Enontekiön ääniharavalle, Kurkelan Outille. Kristianssonin Arvolle ja Moision Siskolle, täällä meillä Saarijärvellä onnittelut! Minunkin ehdokkaani meni läpi. Jumala siunatkoon vaikuttamisenne! 

Satoi lunta isoilla hiutaleilla noustessamme sunnuntaihin. Maa tullut valkoiseksi niistäkin paikoista, joista lumi jo sulanut. Lämmintä 2.1. Lintuja oli kyllä paljon ruokailemassa - peippoja iso liuta, ainakin yksi järripeippo, joku viherpeippo, urpiainen, vihervarpusia, mustarastaita... Oli siinä sutina. Söimme aamupalaa ja joimme kahvia. Luin Luukkaan evankeliumia. 

10:ksi ajelimme Marja-Leenan kanssa helluntairukoushuoneelle 10 alkavaan rukoushetkeen - 9 henkeä. Rautasen Jussin otimme matkalta kyytiin.

11 alkoi yläkerrassa kokous. Ilontuojat oli musiikissa, Ann-Niina Turunen johteli. Mika Turunen saarnasi. Oli myös lapsen siunaus. Lopuksi oli asiakokous ja kahvit alakerrassa.

Palattuamme kotiin kokouksesta laittoi M-L hyvää ruokaa.

18:ksi ajelin Karstulaan, Vapaaseurakuntaan, puhumaan. Leppäsen Juha johteli tilaisuutta. Salme Huttunen lauloi ja käytti puheenvuoroja. Puhuin lopuksi. Avointa oli puhua. Lopussa oli kahvit, johon kanssani jäi muutamia kokousväestä. Mukavaa kanssakäymistä.

Ennen 21 olin kotona. Laitoin tulen takkaan. M-L laitteli tavaroita pakkauksiin huomista varten. Meillä oli käynyt virpojia Karstulan reissuni aikana - Emilia ja Daniel, jotka olivat olleet tänään muuallakin virpomassa. Isä ja äiti olivat meillä mukana - mutta eivät virpomassa.

Iltapalaa ja teetä.

"Kaikki uudestisyntyneet, Jeesuksen verellä puhdistetut, olimmepa minkä tahansa nimisen paikallisen seurakunnan yhteydessä, olemme saman Kristusruumiin jäseniä. Olisi luonnotonta, jos käsi sanoisi silmälle, että oikeastaan et kuulu ruumiiseen, koska et pysty tarttumaan esineisiin niin kuin käsi. Tai jos jalka sanoisi korvalle, että olet jotenkin häiriöksi ruumiille, koska et pysty liikkumaan niin kuin jalka. Kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä. Ei ole erilaista Henkeä eri jäsenillä. Sen sijaan toki on erilaisia lahjoja, joita Pyhä Henki jakaa itse kullekin niin kuin tahtoo" Seppo Pehkonen, Näky magazine, 2. huhtikuu 2017, s. 5).

Siunausta!

Ps. "Mutta Jumalan armosta minä olen se, mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole ollut turha, vaan enemmän kuin he kaikki minä olen työtä tehnyt, en kuitenkaan minä, vaan Jumalan armo, joka on minun kanssani" (1. Kor. 15:10). 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti