20210415

15.4.2021.

Sydämelliset onnittelut Israelille, täyttäessäsi tänään 73 vuotta! Siunaamme sinua! Rukoilemme puolestasi! Toivotamme rauhaa Jerusalemille, koko maalle ja kansalle, sekä alueelle! Olemme Israelin kanssa saman ikäisiä - minä tosin täytin tuon saman vuosimäärän jo 11.3.

Sydämelliset syntymäpäiväonnittelut myös Pirjo Huttuselle - vielä tässäkin - tänään olevan syntymäpäivän johdosta!

Torstai. 4.2 astetta plussalla ylösnousun aikaan. Taivas oli sininen ja aurinko paistoi. 

Aamupalaa ja kahvia. Luin Juudan kirjettä.

Käytimme Danielia tk:ssa. Selkä oli kipeä, eilisessä jääkiekko-ottelussa tapahtuneen poikittaisen mailan johdosta. Emilia meni myös kyydissämme kouluun klo 10:ksi. Danielkin tk:ssa käynnin jälkeen. M-L kävi samalla reissulla kaupassa.

Kahvia.

Ruokaa ja kahvia

14 kävin hakemassa Danielin koulusta kotiin. Samalla otin heidän peräkärrynsä auton perään. Hain M-L:n "kyytille" - en tosin peräkärryyn - ja ajelimme Tuuriin, josta ostimme aurinkopaneeleita, Mäntyluodon mökille, ja vähän muutakin siihen liittyvää tarviketta. Myyjä "sattui" olemaan uskovainen.

Taisimme 18.30 tienoilla olla takaisin kotosalla.

Kahvia. Iltapalaa.

Poljeskelin kuntopyörää yli 30 min. Samalla lueskelin kirjaa.

Seurasimme uutisia. 

Katsoin loppua paasto- ja rukousohjelmasta TV7:sta.

Israel-uutisiakin tulin seuranneeksi.

Siunausta!

Ps. "Sinä olet minun Jumalani, ja sinua minä kiitän. Minun Jumalani, sinua minä kunnioitan" (Ps. 118:28).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti