20160705

5.7.

Noustuamme sateiseen päivään luin 2. Pietarin kirjettä. Sitten ajelimme tk:een M-L:n kanssa. Minä "makeiden miesten" sokeriverikokeisiin. Samalla reissulla kävin näyttämässä katsastusasemalla automme uusia renkaita - ja nyt on "piili" katsastettu taas vuodeksi eteenpäin.

Söimme aamupalaa palattuamme kylältä ja joimme aamukahvia. 

Kohtapa olimme kylällä jälleen - kävimme syömässä Pikku Emännässä kaupungin talon alakerrassa. Minulla oli lahjakortti sinne. Paluumatkalla kävimme kaupassa - huomista matkaa varten tuliaisia ja vähän evhäitäkin.

Kävin 10 km "kävelynomaisella" lenkillä urheilukentällä. Hiukan satoi. Tuuleskeli aikalailla. + 11 ja silleen. Tuntui viileältä alussa, mutta lämpenihän sitä hieman. 

Palattuani lenkiltä jouduin vielä käymään kerran kylällä kaupassa.

Laitoin saunan lämmite ja kohtapa jo heiluttelin vastaa lauteilla - ja istuskelin vilvuuttelemassa takapihalla mukavassa tuulessa. 

Pietilän Paavo käväisi. Joimme kahvia ja otimme M-L:n tänään leipiomia sämpylöitä.

Pakkailin tavaroitani rinkkaan ja reppuun huomenna alkavaa - jHs - matkaa varten rajan taakse, idän suuntaan. Muistatko rukouksin!

"Sisäinen elämä, kristillisyys ei ole yhdellä kertaa valmistuva rakennus, vaan se on puu, joka kasvaa myrskyssä ja päivänpaisteessa. Joskus se tosin pysähtyy kasvussaan, ja siinä on välistä jokin kuiva haara tai oksa, mutta se nousee kuitenkin verkalleen kohti korkeutta" (E. Frommel).

Siunausta!

Ps. "Minä nostan silmäni vuoria kohtu: mistä tulee minulle apu? Apu minulle tulee Herralta, joka on tehnyt taivaan ja maan" (Ps. 121:1,2).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti