20190412

12.4.

Eilen oli Kuusjärven Nooan syntymäpäivä. Vaikka kyllä onnittelut menivätkin oikeana päivänä, niin tässä ns. blogissa ne unohtuivat laittaa - niinkuin minulla on ruukannut olla tapana. Niinpä nyt "seuraavana päivänä" vielä tässäkin mukavalle urheilulliselle - jalkapallo - pojalle sydämelliset onnittelut täältä meiltä! Tapaamisiin piakkoin!

0.4 astetta kylmäsellä noustessani. Harmaata. Aamupalaa ja kahvia. Kävin viemässä Emilian kouluun 8:ksi. Daniel kipeänä. Palattuani jatkoin kahvinjuontia ja aamupalan syöntiä. Luin Tiituskirjettä. 

Loikoilin sohvalla rukouksen hengessä. Torkuin myös.

Marja-Leena luki kohdan hartauskirjasta. Rukoilimme yhdessä keittiön pöydän ääressä.

Ensiviikolla tulevat Sytykkeitä Rukouselämään 2:t painosta.

13 hain Emilian koulusta heille. M-L siivoili. Ropsuin matot - kuitenkin.

Kävin 8.3 km kävelylenkillä Tarvaalan suunnassa. Aurinko paistoi. Tuuli hieman. Ilman käsineitä ja pipoa kuitenkin tallailin.

Ruokaa ja kahvia.

Hiukan luin kirjaa. M-L neuloi.

Israel-ohjelmien seurailua - myös urheilu-sellaisten.

Huomenna sitten juhlitaan - Timoa!

"Kiitos Jumalalle, hän on yhä ihmeiden tekijä!

Yksi nuori, vankilassa oleva mies, kirjoitti minulle kirjeen, joka kosketti minua syvästi. Siinä on ihmettä kerrakseen! Näin hän kirjoitti, sanasta sanaan:

"David, saan sinun saarnojasi postin välityksellä. Olen yksi kouluampujista. Minä olen se, jota syytetään sellaisen aloittamisesta. Ensimmäisenä lokakuuta 1997 menin Pearlin lukioon ja tapoin kaksi oppilasta ja haavoitin seitsemää.Tapoin myös äitini ennen sitä. Kun olin tullut vankilaan, tulin uskoon. Jos voin mitenkään auttaa palvelutyötäsi, haluaisin tehdä sen. Voin ehkä antaa sinulle todistukseni. Teen mitä tahansa auttaakseni. Odotan saarnojasi joka kuukausi..."

Kyllä minä uskon ihmeisiin!" (David Wilkerson, Jumalan rakastetut, KKJMK 2010, s. 70).

Siunausta!

Ps. "Herra on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa, Herra on hyvä kaikille ja armahtaa kaikkia tekojansa" (Ps. 145:8-9).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti