20210531

31.5.2021.

Rukousrintaman uusi "yhteydenpitoväline", Rintamaposti nro 56. on "nähnyt päivänvalon". Se menee kullekin "rintamalaiselle s-postin, taikka postin kautta. Se menee s-postin kautta aika laajasti myös muillekin Saarijärvellä. Tämä on myös fb-seinälläni:

SAARIJÄRVI RUKOILEE -

kristittyjen yhteinen rukousrintama 

Rintamaposti 56. 1.6.2021.

Hei, kaikki!

Tuomet tuoksuvat - ovat tehneet sitä jo jonkin aikaa. Vihreää on joka puolella. Uusia kukkia nousee esiin ja linnut laulavat. Tuhansien järvien maa - meidän kotimaamme - on kaunis! Kiitämme Jumalaa tästä maasta! Tämä ei ole kuitenkaan ainoa todellisuus maatamme koskien - ja siksi me rukoilemme. Rukous - kiitoksen kanssa - on taivaallisen Isän meille antama voimallinen ase, joka toimii "uskon linjalla." Rukouksen kautta tapahtuu; on tapahtunut ja voi tapahtua, ihmeellisiä asioita. Siksi me rukoilemme. Käyttäkäämme tätä Jumalan Sanan vahvasti suosittelemaa tietä, uskollisesti, sydämestämme siihen yhtyen, vuorovaikutukseen - yhteistyöhön - Jumalan kanssa antautuen.

Rohkaisua Sanasta

"Sinua, Herra, minä huudan; minun kallioni, älä ole minua kohtaan äänetön, ... Kuule minun rukousteni ääni, kun minä sinua avuksi huudan, ... Kiitetty olkoon Herra, sillä hän on kuullut minun rukousteni äänen. Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ... Herra on kansansa väkevyys, ..." (Ps. 28: 1, 2, 6, 7, 8). "Herra, kuule minun ääneni, kun minä huudan, armahda minua ja vastaa minulle. ... Odota Herraa. Ole luja, ja vahva olkoon sinun sydämesi. Odota Herraa" (Ps. 27: 7, 14).

Saamme huutaa avuksi Herraa, Kaikkivaltiasta Jumalaa. Yksikin Hänen kanssaan on enemmistö. Olkoon meitä kuitenkin paljon, yhä enemmän! Siitä on siunaus. Jumala kuulee halukkaasti rukoustemme äänen. Emme ole liian heikkoja rukoilemaan. Vahvuutemme voikin olla este rukouksen tien kulkemiselle. Herra, tee meistä tarpeeksi heikkoja, etsiäksemme Sinun kasvojasi! Kun turvaamme Häneen, saamme avun; rukousvastauksia. Saamme riemuita. Haluamme odottaa yhdessä ja yksin Herraa! Haluamme olla lujia ja vahvoja sydämissämme silloinkin, kun sielujemme vihollinen haluaisi estää rukouksemme! Pyhä Henki virvoittakoon, johdattakoon ja antakoon meille ihmeellistä voimaansa!

Yhteisiä kiitos- ja rukousaiheitamme

1. Kiitämme Jumalaa Hänen hyvyydestään maatamme ja kansaamme kohtaan.

2. Rukoilemme maamme kaikkiin kansankerroksiin synnintuntoherätystä, joka kääntää ihmisten sydämet Jumalan puoleen, että Pyhä Henki voi kirkastaa heille Jeesuksen pelastajana.

3. Rukoilemme esivaltamme puolesta.

4. Siunaamme Israelia ja rukoilemme Lähi-idän tilanteen puolesta.

5. Pyydämme voimakkaan profeetallisen äänen nousemista/kuulumista maassamme.

6. Rukoilemme seurakuntien rukouselämän puolesta.

Lähetä rukousaiheita yhteisiin rukouksiimme.  Liity mukaan rukousrintamaan.

Siunaavin rukousterveisin

Jouko Kuusjärvi

Rajalantie 12. B.

43100 SAARIJÄRVI

jouko.kuusjarvi@gmail.com

Puh. 040-0206858

--------------------------------------

Korjailin eiliseen "juttuun" tulleita "asiavirheitä." Tosin niitä eivät tunnistaneet muut kuin ne, jotka tunnistivat ne.

Sydämelliset syntymäpäiväonnittelut veljen tyttärelle, Laura Linnarannalle!

Maanantai. 10.5 astetta lämmintä ylösnousun aikaan. Pilvistä. Aurinko näkyi.

Aamupalaa ja kahvia. Luin Psalmien kirjaa.

Kirjoitin SAARIJÄRVI RUKOILEE -kristittyjen yhteisen rukousrintaman Rintamapostin nro 56. Se onkin tämän päiväisen "jutun" alussa. Laitoin sen myös fb-seinälleni.

M-L kävi viemässä Emilian kouluun 10:ksi.

Ruokaa ja kahvia.

Kävin urheilukentällä 8.8 km kävely/rukouslenkillä. Lähtiessäni parkkipaikalta kentälle, oli mielessäni ajatus: Ota yksi vihkonen taskuun. Otin. Jossakin vaiheessa kentälle ilmestyi sauvakävelevä mies. Olen hänet nähnyt aikaisemminkin lenkillä, mutta en jutellut hänen kanssaan. Saavutin hänet ja jäin rinnalle kävelemään. Kaksi kierrosta kävelimme yhdessä ja juttelimme. Ihan hyvä ja luonteva juttelu. Sain todistaa hänelle. Kahden kierroksen jälkeen hän lähti pois kentältä. Hän ei yleensäkään tee pitkiä lenkkejä. Sain antaa hänelle kirjoittamani vihkosen: Jumalalla on sinulle asiaa.

Kentältä menin suoraan Rantalan jussin kanssa monistamaan Rintamaposteja. Jaoin niitä muutamiin postilaatikoihin, lähietäisyydellä, niille, joille se menee.

Kahvia.

Lähettelin s-postina Rintamaposteja, niille, joille se menee sitä kautta.

Laittelin Rintamaposteja kuoriin.

Denis ja Emilia käväisivät.

Iltapalaa ja kahvia.

Seurasin uutisia - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Mutta sinuun, Herra, minä turvaan; minä sanon: Sinä olet minun Jumalani" (Ps. 31:15).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti