20160913

13.9.

Eilisestä illasta flunssainen olo - ei kuitenkaan kuumeinen. Liekö Helsingin kisojen jälkiseuraamuksia. Siellä oli lämmin ilma, mutta syksyinen kuitenkin. Paita kun oli oikein märkä, niin vaikka päälle heti kohta tuli vaatteita laitettuakin, niin saattoi sen verran kylmettyä, että flunssainen olo tuli. Harvinaista kyllä minulla.

Marja-Leena nousi ennen minua ja tuli kävelylenkiltä kun olin laittelemassa aamupalaa ja keittelemässä kahvia.

11:ksi ajelin helluntairukoushuoneelle Päivärukoushetkeen - neljä rukoilijaa. Aurinkoista.

Palattuani kotiin rukouskokouksesta, oli M-L laittelemassa ruokaa. 

Kirjoittelin Saarijärven kylien kutsu -infon ja lähettelin sitä sähköpostilla useille.

Söimme.

Kun Denis tuli töistä pyysivät minua - Daniel mukana - lähtemään myös puolukkaan. Saimme kukin ämpärilliset - tuolla Pyhä-Häkin suunnassa olimme. Daniel on kyllä ihmeellinen poika marjankeruussa. Miltei samaa tahtia täytteli ämpäriään kuin mekin - Denis tietenkin haka.. Hyvä sää. Toimme marjat meille.

Tuntui, että flunssainen olo lisääntyi.

Tein julisteen Muittarinkosken sillanposkessa olevaa nuotioiltaa varten. Näinhän net asiat vähänkerrassaan etenevät.

 Katselin Arctic North -konferenssin viimeistä tilaisuutta 2 h 20 min. M-L:kin tuli katselemaan puolukan putsauksen jälkeen.

"Ken suojassa istuu korkeimman,
varjossa kaikkivaltiaan, 
hän turvattu on ainiaan,
hän pelkoa ei tunnekaan" (Simo Korpela, Hengell. laul. ja vir.).

Siunausta!

Ps. "Kun olen heikko, silloin minä olen väkevä" (2. Kor. 12:10). 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti