20160914

14.9.

Noustessani flunssainen olo - ääni tuli kuin haudasta, sellaista murinaa. Söimme aamupalaa ja joimme kahvia. Marja-Leena luki kohdan hartauskirjasta. Rukoilimme yhdessä keittiön pöydän ääressä.

Kävin aamupäivällä Rantalan Jussin luona - skannattiin nuotioiltajulistetta eteenpäin, että saa nettiin. Sehän on nuotioilta Muittarnkosken sillanposkessa, ti. 27.9. klo 18. Infoa tuossa blogijutun vieressä. Aurinkoinen sää.

M-L meni 13:ksi Milenaa hoitamaan Höytiän kuusikkoon - äiti kun meni asioille isoon maalikylään. Kahvia - leikkikalustolla - olivat Milena ja mummi juoneet, yms. Minä jäin kotiin - vaikka mukava olisi ollut käydä - kun on tuo flunssa, etten tartuta. Leppäilin ja makkuilin sohvalla. Välillä söin.

18 maissa kävin Harrilla monistuttamassa nuotioiltakutsuja.

18.30:ksi menimme helluntairukoushuoneelle Herran kohtaamisen iltaan. Timo Ahola johteli. Jussi Rautanen johteli ylistystä. Paavo Järvinen puhui ja johti rukouspalveluun. Käsittääkseni nämä kokoukset ovat uskovien varustamista tekemään työtä Herran elopellolla, koska hehän siellä käyvät - kuten esim metkin.

Tulimme kaupan kautta kotiin.

Söimme iltapalaa ja joimme teetä. Flunssainen olotila jatkuu.

"Minkä käskyn Herra meille antaneekin, meidän pitäisi heti iloiten vastata: "Kyllä, Herra, minä tahdon totella" (J. R. Miller).

Siunausta!

Ps. "Sydämestäni minä rakastan sinua, Herra, minun voimani, Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja minun varustukseni" (Ps. 18:2,3).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti