20220118

18.1.2022.

Eilisen ns. blogikirjoituksen alkuun laitoin eilen Jukka Rokan näyn, joka koski voimakkaasti maatammekin. Tällä kertaa laitan tähän Tauno Rantalan saaman profetian 8.2.2001. Näihin voimme tutustua ja Jumalan edessä koetella ja arvioida

"Ollessani iltarukouksessa mökillä 6.2.2002 Herra alkoi puhua: "Ota kynä ja paperia ja kirjoita, mitä sinulle sanon." Hän oli jo kuukausia aikaisemmin puhunut: "Minä annan sinulle sanoman, joka koskee koko Suomen kansaa." Nyt se aika on tullut, jolloin Herra toteutti lupauksensa. Otsikoksi annettiin: "Herää Suomi."

Näin sanoo Herra, jolla on silmät kuin tulenliekit (Ilm. 2:18). Tämä kansa on vajonnut syvälle syntiin. Nyt on tullut aika, josta olen sanonut: "Sillä niin kuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva. Sillä niin kuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin." (Matt. 24:37, 38).

Tässä maassa alettiin hyväksyä homoparit ja lesbot avioliittoon keskenään. Kaikkea muitakin iljettävyyksiä tehdään ja hyväksytään. Minä näen myös mitä kauhistuksia tehdään öisissä orgioissa ja juomingeissa. Näen, kuinka avioparit pettävät toisiaan ollen uskottomia aviolupauksilleen, ja valehdellen toisilleen sitten, kun tullaan kasvokkain toistensa kanssa. Hekin, joiden tulisi edistää elämää ja olla esikuvia muille, ovat itse menneet siveys- ja muiden normien ylitse.

Minä näen myöskin hallituksen jäsenten keskuudessa sellaista elämää, mikä on minun Sanaani vastaan. Te käytte jumalanpalveluksissakin, ja näin haluatte ikään kuin näyttää kansalle, että te harrastatte näitä asioita. Mutta minä, Herra, näen mitä elämänne on muulloin. Minun tahtoni on, että te hoidatte tämän maan ja kansan asioita Jumalan pelossa, sillä te joudutte tekemään tilin minun edessäni siitä, miten olette itse eläneet ja kuinka olette asioita hoitaneet. Minä pidän myös pahana sitä, että rikkaat rikastuvat ja vähempiosaiset ja työtätekevä kansan osa saavat maksaa kaiken pienistä tuloistaan ja elää taloudellisessa ahdingossa. Heidän elämäänsä ja kuormaansa tulisi helpottaa.

Saattaisinko minä, Herra, kaikkea tätä katsella vain sivusta ja olla hiljaa? Minä, Herra, joka tiedän kaiken ja näen kaiken, minä olen armon Jumala, mutta minä olen myös tuomion Jumala.

Minä olen päättänyt antaa teille etsikkoajan. Tämä etsikkoaika alkaa nyt ja kestää yhden vuoden. Tuona aikana minä itse tarkkailen koko Suomen kansaa ja yksilöihmisiä. Jos tapahtuu parannukseen kääntymistä, pois synnistä ja iljetyksistä, niin minä huomioin sen ja siirrän tuomioiden tuloa. Mutta jos elämä jatkuu samanlaisena, niin minä nöyryytän tätä kansaa ja sallin polkijan tulla tähän maahan. Silloin on sellainen koetus tullut, jota monet eivät ole arvanneetkaan tulevan. Käänny ja herää, sinä Suomen kansa. Nyt on sinun etsikkoaikasi kello lähtenyt käyntiin, sanoo Jeesus, sinun Vapahtajasi, jonka veressä on syntien anteeksisaaminen ja puhdistus.

Muistiin merkinnyt, Lahdessa 8.2.2001. Tauno Wilhelm Rantala, evankelista."

_______________________________________

Sydämelliset nimipäiväonnittelut, Linnarannan Lauralle meiltä, nimipäivän johdosta!

Tiistai. 8.2 astetta pakkasta klo 6.55.

Aamupalaa ja kahvia. 

Luin Ilmestyskirjaa.

Kävin viemässä Danielin ja Emilian kouluun 8:ksi.

Loikoilua.

Rukousta.

Torkkumista.

Kahvia.

Kävimme M-L:n kanssa kylällä äänestämässä Aluevaaleissa. Kaupungintalolla. Ennakkoäänestyksen viimeinen päivä. Samalla reissulla toimme Emilian ja Danielin koulusta kotiin.

Hetken olin setvimässä papereita työhuoneessa. Kertyi sitä kuitenkin paperinkeräykseen heitettävääkin.

Ruokaa ja kahvia.

Kävin "raetilla raettiissa" ilmassa - tasatyöntelin 60 min. pihaladulla. Hämärä- ja pimeähiihtoa. Ei ollut se taivaankappale näkyvissä, jonka Jumala laittoi valaisemaan yötä. Mukava oli sää ja suksi liukas.

Laitoin takkaan tulen.

Lueskelin hetken kirjaa.

Seurasimme M-L:n kanssa 18 Suomen cup-hiihtoja. Iltapalaa ja teetä siinä samalla. Uutisetkin katselimme - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua" (Ps. 55:23).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti