20161103

2.11.

Seinäjoella. Heräilin 6.30. Kävin hotellin ravintolassa aamupalalla. Marja-Leena jäi vielä nukkumaan, kun lähdin Seinäjoen helluntaikirkolle 8:ksi aamurukouskokoukseen - 10 henkeä.

10.30 maissa menin hakemaan M-L:n hotellilta helluntaikirkolle, jossa alkoi klo 11 rukouskokous - yli 30 henkeä. Hyviä terveisiä kuulimme Pekka Perhon kautta Tukholman konferenssista - ihmisiä oli paljon pelastunut ja parantunut.

Klo 12 alkoi innoittava ja hyvä seminaari evankeliumin voimasta. Välillä oli kahvitauko ja seminaari jatkui sen jälkeen klo 15:een asti. Se olikin Seinäjoella olomme suurin syy. Siitäpä enemmän muulloin - jos on tarpeen. Olisi kyllä tarpeen. Nyt on niin myöhäinen ajankohta, että pitää mennä nukkumaan, sillä tulimme juuri kotiin Seinäjoen reissulta.

Seminaarin jälkeen Seinäjoella menimme M-L:n kanssa syömään ABC:lle. Sieltä Salmen Teijalle - asuu Seinäjoella - hakemaan hänen äitiään Ullaa, sekä myös Teijaa, Sateet iltaan helluntaikirkolle. Salmen Ulla on sieltä Enontekiöltä tullut tänne etelänmaille tyttärensä perheeseen vierailemaan.

Klo 19 alkoi Sateet -ilta, jossa seminaaripuhujat puhuivat. Oli hyvä ilta.

Illan jälkeen joimme kahvit helluntaikirkolla ja veimme Teijan kotiin. Samantien jatkoimme - Ulla mukanamme - meille, Saarijärvelle. Luntakin hieman sateli matkalla. Taisi olla 00.30 - ja ylikin - kun olimme kotona. Mukava oli palata, kun "Terhit" olivat lämmittäneet takan. Söimme vielä yöpalaa ja joimme teetä.