20170530

30.5.

Nousimme aika varahin. Söin aamupalaa ja tein eväät reppuun. Marja-Leena kävi viemässä Emilian ja Danielin lehtiharavien kanssa kouluun. Luin Apostolien tekoja.

menin vähän aikaisemmin rangankarsintaan ja pätkintään Kohmulle. Moottorisahalla sahailin koko ajan aika ripeällä tahsilla. Välillä söin evätä. Minulla oli Timolta eilen illalla haettu peräkärry perässä, johon tein puukuorman. Tulin aikaisemmin kotiin, kun illalla on minulla puhumisvastuuta. Saatuani kuorman puretuksi pihaan, söimme. 16 lämmintä.

Valmistauduin illan puheeseen - aiheesta, joka on ollut mielessäni.

Menomatkalla kokoukseen kävin viemässä eilen illalla tekemäni viisumianomuksen postiin. Hain Salmen tilaisuuteen.

Klo 18 alkoi Ilosanoma ilta Kunnatuvalla. Sen järjestää Häkkilän-Peltokylän-Kohmun yhteiskristillinen rukouspiiri. Teemu Lehtomäki johti. Tommi Leskelä lauloi ja todisti. Miika Gröngvist todisti ja lauloi. Yhteislauluihin johtivat Teemu ja Miika kitaroineen. Puhuin lopuksi ja johdin esirukouspalveluun. Tuula Lehtomäki tarjosi kahvit.

Palattuani kokouksesta oli vuorossa iltapalaa ja teetä. M-L_lla paistui uunissa jonkinsortin leipää.

Siunausta!

Ps. "Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan" (2. Kor. 12:9).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti