20171216

16.12.

Sydämelliset nimipäiväonnittelut Saarelan Aulikille täältä "meijjän horisontista!"

Lauantaiaamun kunniaksi uinuimme pitempään. 0.5 astetta plussalla noustessamme. Lunta oli tullut hiukan lisää. Harmaata. Söimme aamupalaa ja joimme kahvia. Luin jesajan kirjaa. Marja-leena luki kohdan hartauskirjasta ja Muromasta. Rukoilimme yhdessä keittiön pöydän ääressä.

Varasimme M-L:n kanssa juna- ja bussiliput reissua varten - jolle tosin vain minä meiltä lähden. Lentoliput ovatkin jo olemassa. Kaikkiin noihin kulkuvälineisiin liput minulle ja nuorelle veljelle, jonka kanssa matkaan lähdemme. Mukava kun tuon lippuhomman sai hyvin onnistumaan - tälle päivälle olin ajatellut sen asian hoitamisen loppuun. 

M-L keitteli sekahedelmäsoppaa huomiseen seurakunna joulujuhlaan.

Kävin hiihtelemässä Kusiaismäessä 21.2 km. Lunta sateli hissukseen. Menin hiihtolenkiltä suoraan kylälle käymään kaupassa.

Söimme palattuani. M-L oli paistelemassa torttuja maanantaiseen Majakan jouluateria-tilaisuuteen.

Katsoin vähän jo ollutta ampumahiihtokilpailua.

Laittelin takkaan tulen.

Iltapalaa ja teetä.

Teroltakin tuli viesti tänään, että hekin olivat avanneet hiihtokauden.

Minä en pääsekkään huomenna oman seurakunnan joulujuhlaan klo 16, sillä olen lupautunut puhumaan joulujuhlaan Karstulan Helluntaiseurakunnassa klo 15.

Siunausta!

Ps. "Mutta kun aika oli täyttynyt, Jumala lähetti tänne Poikansa. Naisesta hän syntyi ja tuli lain alaiseksi lunastaakseen lain alaisina elävät vapaiksi, että me pääsisimme lapsen asemaan" (Gal. 4:4-5).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti