20230201

1.2.2023.

"..."Sieltä hän (Iisak) meni Beersebaan. Ja Herra ilmestyi hänelle 

sinä yönä ja sanoi: Minä olen isäsi Aabrahamin Jumala; älä pelkää,

sillä minä olen sinun kanssasi ja siunaan sinua ja teen sinun jälkeläistesi

luvun suureksi palvelijani Aabrahamin tähden. Silloin hän rakensi

sinne alttarin, huusi avuksi Herran nimeä ja pystytti sinne telttansa. ..."

(1. Moos. 26:23-25). 


Sydämelliset onnittelumme Mäkisen Riitalle, Uuraisille!

Keskiviikko. 5.9 astetta klo 6.55. Pienen kerroksen satanut lunta.

Olin lähdössä viemään Danielia kouluun 8:ksi, mutta hän soittikin, että menee kaverin kyydissä, traktorissa.

Menin vielä loikoilemaan.

Kahvia.

Rukousta. Luin Hesekielin kirjaa.

Kahvia.

Laitoin SAARIJÄRVI RUKOILEE - kristittyjen yhteisen rukousrintaman Rintamapostit 76. kuoriin. Laitan Rintamapostin tämän jutun loppuun.

Lähettelin Rintamapostit s-postina niille, jotka ovat halunneet sen niin.

Kävimme M-L:n kanssa viemässä Emilian harjoittelupaikkaansa, iltavuoroon. Samalla vein Rintamapostit postiin. M-L kävi kaupassa.

Ruokaa ja kahvia.

Laitoin tulen takkaan.

Poljeskelin 45 min. "sarvistepperillä". Samalla rukousta.

19:ksi ajelin helluntairukoushuoneelle Rukousiltaan. 7 henkeä.

Taivaalla näkyi vähän kananmunan näköinen kuu.

Iltapala ja teetä.

Seurasimme uutisia - minä myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Älkää siis heittäkö pois uskallustanne, jonka palkka on suuri. Sillä te tarvitsette kestäväisyyttä, tehdäksenne Jumalan tahdon ja saadaksenne sen, mikä luvattu on. Sillä vähän, aivan vähän aikaa vielä, niin tulee hän, joka tuleva on, eikä viivyttele, ..." (Hebr. 10:35-37).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti