20230206

6.2.2023.

"...Sinä päivänä, sanoo Herra, minä tahdon koota ontuvat ja kerätä

hajalleen-ajetut, ja ne, joille minä olen tuottanut onnettomuutta. Minä teen 

ontuvista talteenjäävät ja kauasjoutuneista väkevän kansan. Ja herra on

oleva heidän kuninkaansa Siionin vuorella siitä alkaen ja iankaikkisesti.

Ja sinä Karjatorni, tytär Siionin kukkula! Sinun luoksesi on tuleva, on 

saapuva entinen hallitus, tytär Jerusalemia vallinnut kuninkuus."

(Miika 4:6-8).


Sydämelliset onnittelumme, vielä tässäkin, tyttärellemme, Terhi-Marjalle, nimipäivän johdosta! Samoin Salmen Teijalle!

Kaikille saamelaisille hyvää Saamelaisten päivää!

Maanantai. 4.4 astetta pakkasta klo 5.45. Kirkas täysikuu. Kyllä valaisi! Hangilla näkyibät puisen ja rakennusten varjot selvinä.

Aamupalaa ja kahvia. Ajelin klo 6.15:ksi helluntairukoushuoneelle Aamurukoukseen. 2 henkeä.

Samalla reissulla kävin hakemassa Danielin 8:ksi kouluun.

Kävin vielä sänkyyn.

Kahvia.

Laitoin tulen takkaan.

Kävin kylällä asioilla. Samalla toin klo 14 Danielin koulusta.

Ruokaa ja kahvia.

Rukousta.

Kävin hakemassa Terhi-Marjalta avaimen, kun minua pyydettiin johtamaan, huomenna klo 10, Rukoushetki helluntairukoushuoneella. Sinne vaan mukaan!

HIIT-treeni: 10 x 1 min. vauhdikasta polkemista. Väleissä 1 min. palauttelua, hiljaista polkemista. Alussa ja lopussa 3 min. hiljaista polkemista.

Kuuntelin Patmosta.

Iltapalaa ja kahvia.

Seurasimme uutisia - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Mutta meidän Jumalallemme ja Isällemme kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen" (Fil.4:20).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti