20230212

12.2.2023.

"...Ja ääni sanoi minulle: Ihmislapsi, tämä on minun valtaistuimeni sija ja

minun jalkapohjaini sija, jossa minä tahdon asua israelilaisten keskellä

iankaikkisesti. Ja Israelin heimo ei  ole enää saastuttava minun pyhää 

nimeäni - eivät he eivätkä heidän kuninkaansa - haureudellansa, kuninkaittensa

ruumiilla ja uhrikukkuloillansa. ..." 

(Hes. 43:7).


Sunnuntai. Kauniinnäköinen, punertava, taivaanranta ylösnousun aikoihin.

Aamupalaa ja kahvia.

Rukousta. Luin Hesekielin kirjaa.

Lähdimme hyvissä ajoin liikenteeseen, että ennätimme kokouksiimme. M-L:n jätin helluntairukoushuoneelle klo 11:ksi. Itse jatkoin Karstulaan, puhumaan Vapaaseurakunnan tilaisuuteen klo 12:ksi. Eilan otin matkalta kyytiin.

Paluumatkalla otin M-L:n kyytiin kylältä, kun oli kävelemässä kokouksesta kotiin.

Laitoin tulen takkaan.

Ruokaa ja kahvia.

Seurasin Suomen-cup hiihtoja jälkilähetyksenä netin kautta.

HIIT-treeni: Poljeskelin kuntopyörää 10 x 1 min. kovalla nopeudella. Väleissä 1 min. hiljaista polkemista. Alussa ja lopussa 3 min. rauhallista poljentaa.

Iltapalaa ja teetä.

Tuli Timolta iltapäivällä kuva, jossa Milena oli studiolla laulamassa osuuttaan levylle, joka on teossa.

Danielilla oli loukkaantunut käsi tänään lätkämatsissa.

Seurasimme uutisia.

Lueskelin hetken kirjaa.

Siunausta!

Ps. "Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä; sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta" (2. Piet. 1:20-21).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti