20230209

9.2.2023.

"...Katso, minä kokoan heidät (Israelin) jälleen kaikista maista, joihin minä

heidät vihassani, kiivastuksessani ja suuressa suuttumuksessani karkoitan, ja 

palautan heidät tähän paikkaan, ja annan heidän asua turvassa. Silloin he ovat

minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa. Ja minä annan heille yhden sydämen

ja yhden tien, niin että he pelkäävät minua kaiken elinaikansa, ja niin heidän

käy hyvin ja heidän lastensa heidän jälkeensä. Ja minä teen heidän kanssansa

iankaikkisen liiton, niin etten käänny heistä pois, vaan teen heille hyvää; ja minä

annan pelkooni heidän sydämiinsä, niin etteivät he minusta luovu. Ja minä

iloitsen heistä, siitä että teen heille hyvää; minä istutan heidät tähän maahan

uskollisesti, kaikesta sydämestäni ja kaikesta sielustani. Sillä näin sanoo herra:

Niin kuin minä olen tuottanut tälle kansalle kaiken tämän suuren onnettomuuden,

niin minä myös tuotan heille kaiken sen hyvän, minkä minä heille lupaan. ..."

(Jer. 32:37-42).  


Sydämelliset nimipäiväonnittelumme Haapalan Raijalle ja Toikkasen Raijalle!

Torstai. 1.2 astetta plussalla ylösnousun aikaan. Harmaa taivas.

Aamupalaa ja kahvia.

Rukousta. Luin Hesekielin kirjaa. 

Katselin tuloksia SM-hallikisoista, joissa itsekin olin vuosittain ennen pandemiaa. Saa nähdä vieläkö...

Lähdimme M-L:n kanssa liikenteeseen. Ensin haimme klo 14 Danielin koulusta ja Emilian harjoittelupaikasta kotiin. Siitä jatkoimme suoraan Jyväskylään.

Kävin sieltä hakemassa kuulokojeeni, jotka olivat korjattavana. Sitten menimme syömään RAX:iin. Olisimme menneet muualle, mutta ne paikat olivat kiinni.

RAX:sta ajoimme kauppoihin, joissa oli tarkoitus käydä ostamassa varaosia rikkimenneiden tilalle kotiin.

Kotona olivat maalaiset kaupunkireissulta siinä 18 maissa.

Laitoin takkaan tulen.

Rukousta.

Iltapalaa.

Seurasimme uutisia - minä myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Mutta Herra on uskollinen, ja hän on vahvistava teitä ja varjeleva teidät pahasta" (2. Tess. 3:3).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti